Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Beklagar verkligen phozie ❤️
Jag är 38 och har inte heller bokat tid för nipt. Har inte ens fått tid för kub. Träffar först bm om en vecka när det redan har gått 11 veckor. Men det borde de väl hinna boka in?
Har också funderat på nipt men som du känner jag att det är väldigt dyrt. Men jättesvårt val såklart.
Kämpa på alla ni som också mår dåligt.
jag fick avbryta frukostbestyret för att spy imorse. Sonen stod bredvid och undrade vad som händer med mamma?
seg dag med illamående och mer yrsel.
hade inskrivningssamtal idag och har bokat kub i mitten av maj.
Har lite ångest för att jag borde köra nipt, men det är ju så dyrt... hur resonerar ni andra över 35 År?
I min region ingår både kub och nipt utan kostnad. Men jag har fått till mig att de förmodligen bara kör nipt på mig pga att det var brist på tider på ul till kub. Känns ändå som att nipt ska vara säkrare, så det känns ok.
Var och lämnade en massa blodprover igår och om några dagar har jag inskrivningssamtal. Kändes så långt bort för några veckor sedan, men tiden har gått fort!
Mitt illamående har börjat bli bättre, kräks inte lika mycket längre. Men det värsta är att jag får hulkningar av min hunds lukt när han kommer för nära och vill gosa.
I min region ingår både kub och nipt utan kostnad. Men jag har fått till mig att de förmodligen bara kör nipt på mig pga att det var brist på tider på ul till kub. Känns ändå som att nipt ska vara säkrare, så det känns ok.
Var och lämnade en massa blodprover igår och om några dagar har jag inskrivningssamtal. Kändes så långt bort för några veckor sedan, men tiden har gått fort!
Mitt illamående har börjat bli bättre, kräks inte lika mycket längre. Men det värsta är att jag får hulkningar av min hunds lukt när han kommer för nära och vill gosa.