• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-04-24 07:53:40 följande:
    Tyvärr är det precis vad socialtjänsten gör. Har du inte läst tråden? 
    Men så polisanmäl då? Jag tror inte att Socialtjänsten läser tråden, nämligen.
  • Anonym
    EpicF skrev 2023-04-24 10:06:11 följande:

Ts: Vem är det socialtjänsten har skickat sina handlingar till? 
    Du säger själv flera gånger att du har fått dina egna handlingar. 

Det här med "spridning" har varit en rådande missuppfattning genom hela tråden.
  • Anonym
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-04-24 19:52:46 följande:
    Vem vet. Vissa anser tydligen att kritik mot socialtjänsten är väldigt jobbigt. Man kan undra varför. Tycks vara en väldigt öm tå. 
    Inte alls. Vi är flera som tycker att du ska polisanmäla.
    VARFÖR har du inte gjort det? VARFÖR är det enda du kan göra att tjata om att du borde polisanmäla, i långt över 100 sidor? Det kommer inte att hjälpa.
    Anmäl.
  • Anonym
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-04-25 20:12:47 följande:
    Det har jag aldrig skrivit. Du hittar bara på. Jag har aldrig skrivit något sådant. Jag har fått viss kommunikation och den färdiga utredningen. Jag har aldrig skrivit att jag fått alla handlingar eller att något skulle vara felskickat. 

Jag kan ju inte gärna efterfråga något som jag inte ens vet om jag saknar. Hur tänker du där? 
    Du har ju hela tiden varit helt övertygad om att de "spridit", och aggressivt hävdat detta?
  • Anonym

Det märkligaste är ändå att det heter "socialtjänst" då deras "tjänster" inte är mycket att hänga i granen.
    "Socialtillsynsmyndigheten" vore ett lämpligare namn.

• Anonym
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-04-27 09:21:58 följande:
    Det har jag aldrig "aggresivt hävdat". Varför är du så anklagande och konfrontativ hela tiden?
    Det har du ju för helvete visst gjort, ett stort antal sidor bakåt nu dock. Det var VÄLDIGT bestämt att de "spridit" och att detta borde och kunde anmälas, mycket för andras skull. Det var "aggressivt hävdande" av denna "spridning" ett antal gånger.
    Dessa andra föräldrar var dock inte värda mer än att du fick tjata lite på ett kärringforum sedan, eftersom du trots allt inte klarar av att anmäla - sannolikt eftersom du inte vet hur postgång fungerar. Ditt lilla korståg har således enbart utkämpats på nämnda kärringforum och hittills inte lett till någonting alls. Allra minst omsorg om andra.

Din andra fråga bör du nog inte önska ett svar på.

Men visst verkar det värt att fortsätta? Känner du inte själv hur du, såhär på sida 171, får liiiite mer rätt hela tiden? Du får liiite fler sympatier hos både Postnord och socialen? Ditt korståg sprider sig över nätet? Demonstrationerna för din skull börjar snart? Några fler följare här på forumet? Visst går det bra? Visst vinner du? Visst snackar du ner fler och fler, och folk sitter hemma och målar plakat med "Ingen på socialen har rätt - Vi ses på sidan hundrasjuttioett!"
    Du VINNER ju det här!
    Fortsätt! Det verkar friskt!

• Anonym
    Sedan väntar jag på att du ska ange lagrummet som ger socialtjänsten rätt att sprida sekretessbelagda handlingar. Hur går det med den uppgiften? Har du kört fast? 
    Du ser verkligen inte att du använder ordet, fortfarande?
  • Anonym
    EpicF skrev 2023-04-29 12:35:54 följande:
    Du har sagt gång på gång att du kan anmäla. Så varför gör du inte det då?
    Tack!
    Hela den här tråden handlar ju om att TS kan anmäla för andras skull, men vägrar göra det.
  • Anonym
    Anonym (Ordentlig mamma) skrev 2023-04-27 23:27:11 följande:
    Inser du inte själv det djupt olämpliga i att sända/sprida sekretessbelagda handlingar med vanlig post? 

Ser du all kritik av brister i myndighetsutövning som aggressiv? Varför känner du så? 
    Så då har du ändå aggressivt hävdat att postning till en adress är spridning?
    Tack, det var allt jag behövde veta om din IQ.
Svar på tråden Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?