Anonym (Beksebub) skrev 2023-08-30 06:40:36 följande:
Argumenterar som en amöba.
Prova istället att göra detta och se vad som händer, jag har påvisat vad som kan hända när man utmanar sitt öde...
Eftersom du bombsäker vet att de inte kommer göra något, betyder detta att du faktiskt har hotat myndighetspersonal då?
Men till frågan som är original i ärendet,
De både får och ska använda personnummer till den som utreds medans du som utreds inte ska använda utredarens personnummer. Där räcker det gott att du anger anställningsnummer om du nu måste försöka ge igen på på något sätt.
Varför vill du riskera dina barns väl genom att utmana ödet med en myndighet är ju den märkliga frågan som uppkommer här.
Argumentar du som en sådan? Ja, eller du har i vart fall rätt vild fantasi.
Då du är ganska ny i tråden vet du kanske inte om att jag redan har svarat dem med deras personnummer. Fick ingen resktion alls på. Alltsammans är nu dessutom nedlagt.
Jag ska inte användas deras anställningsnummer, utan jag använder mig av deras personnummer. Det är mina rutiner.
Det är inget olagligt. Om de sklle vilja använda detta som någon förevändning för hämnd gör de bort sig totalt. Antagligen föremål för uppsägning.