• t123

BIM mars 2023

Syskonförsök skrev 2023-03-20 18:03:37 följande:

Nej tyvärr!! Jag stack hemifrån direkt efter typ så känns knappt som jag hann titta ordentligt på det. Blev bara less att de inte var ett tydligt streck som jag hade hoppats på! 

kommer garanterat stirra ihjäl mig när jag kommer hem på det trots att en inte borde så många timmar efter!

Jag vill gärna se sen! 😀
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-20 19:50:18 följande:

NU när jag kom hem fick jag äl flytningar, riktig äggvita med långa trådar så hur osannolikt det än känns så är det nog fan ägglossning nu😂 snacka om att inte kunna sin kropp. Lite skäms;) Gravtestet från imorse visar inget annat än torkstreck och tror inte ens ni ser det på kvalitén här ;) konstigt med tempen men KAN väl varit kvar från sjukdom att den varit hög kanske 🤷🏼?♀️ alltså så sjukt ATT jag ens tog ett äl test. De var nog kroppen som sa åt mig att inte missa chansen 😂😂😂

Men oj, vilken tillfällighet ändå?! och ändå skönt att äl blir bekräftad nu, och att du slipper sega dagarna innan äl (även om cykeln blir lång såklart 😅), nu är det bara att köra!! 🤩👏🏻
  • t123
    Elisabeth83 skrev 2023-03-21 16:56:54 följande:
    Tog ett nytt. Inget tvek.. samma resultat. Är helt totalt chockad 😮 
    Men wow, då är det ju ingen tvekan alls 😍 Så kul, stort grattis!! När blir BF?
  • t123
    Tiffliffen skrev 2023-03-21 17:17:38 följande:
    Jag har hört dåligt om de testen men ditt ser ju otroligt tydligt ut!? Testa imorgon igen och se om det är ännu starkare, eller med nåt annat märke? 😍
  • t123
    Sannet skrev 2023-03-21 20:08:24 följande:
    Taget efter lunch. RFSU vanligt. 
    Lite hetsigt här då jag visade min sambo och han inte ser något streck. Ser jag i syne? //
    Kan absolut vara något! ta ett nytt imorgon? 😍
  • t123
    charlottaaaaa skrev 2023-03-22 07:20:58 följande:

Hej tjejer! 

har försökt ett par månader med andra barnet, och alltså ser jag i syne eller plussade jag imorse? 

Är på bim-4 så är ju fortfarande tidigt?

Det ser absolut positivt ut tycker jag 😍
  • t123
    Embarazada skrev 2023-03-22 15:43:01 följande:

Tänkte bara hoppa in och säga att det blev en kemisk graviditet/tidigt missfall igen, så vi kör på försök nummer 9 i april ❤️

Åh vad himla tråkigt att höra! 😔 Hur märkte du det? Blev testerna inte starkare eller kom det en blödning?
  • t123
    Swn skrev 2023-03-23 06:41:40 följande:

Godmorgon! Såg en svag skugga på testet igår och idag var den tydligare?.. såååå nervös! Är ÄL+11 idag. 
    //

Åh, ja men det där ser lovande ut tycker jag!! 😍✊🏻
  • t123
    Swn skrev 2023-03-24 06:11:42 följande:

Testet var tydligare idag så jag vågade mig på ett digitalt. GRAVID Plus 

Grattis!! 😍😍
  • t123

Är så nojig, har haft ömma bröst men det växlar liksom hela tiden. Säkert inte alls ovanligt såhär tidigt men det är det som har hänt vid mina tidiga missfall, att sånt har försvunnit. Är på ÄL+14 idag, plussade tydligt på ÄL+10. Visst ser stegringen okej ut? Fick 2-3 på digitalt också idag, fick 1-2 i måndags på ÄL+10. Hjärnspökena vill inte riktigt lämna mig ifred 😰

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-24 20:26:05 följande:

Det ser jättebra ut ❤️ försök Lita på kroppen ❤️❤️❤️

Tack för pepp ❤️❤️ Ska verkligen försöka göra det nu! 
  • t123
    EmelieE1996 skrev 2023-03-29 11:47:48 följande:

Hej
    Hoppar in här då jag plussat och väntar mitt tredje barn.
    Jag har två tjejer sedan tidigare :)

Grattis! 😊 när är du beräknad? 😀
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-04-02 20:20:11 följande:

De sjukaste hände precis. Vi som inte testade efter ägglossning denna månad och tog en paus? trodde sedan vi missade ägglossning och jag väntar på mensen... fick en ny spännande tjänst denna månad och ska bli officiellt till veckan och bara för att så tog jag ett test ikväll? och de är svagt men maken såg det ändå direkt och jag har stirrat på så många test att jag knappt vågar tro det men de är fan ett streck. Ska ta ett till imorgon med morgonurin och digitalt dock för har svårt att ta in det. Var SÅ övertygad om att det inte var denna gång? är totalt i chock. 

Ja men gud, det syns ju tydligt!! Uppdatera imorgon ❤️✊🏻
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-04-03 06:06:44 följande:

🥹 Lite jobbigt med nya jobbet men ändå elfte försöket för syskon så självklart glad och tacksam❤️

Swn skrev 2023-04-02 23:19:00 följande:

Ser något 😍👏🏼 så spännande! 

Wooow! Stort stort grattis!! Och så himla kul att vi får följas åt dessutom 😍
Svar på tråden BIM mars 2023