BIM mars 2023
Diffus känsla i livmodern idag. Börjar få lite ömma bröst.
Ja det syns ju verkligen 🥺 Men vågar verkligen inte lita på dem även om jag hoppas så in i!! 😣 Så svårt för jag vet verkligen inte när/om ÄL var, så vet inte riktigt när man vågar sig på digitalt. Ska avvakta till tisdag iaf tror jag (beställt hem tester som kommer imorgon).
Tycker det är så svårt med att avgöra symtom och inte. Aldrig varit gravid och vet liksom inte vad man kan förvänta sig mer än det man läst sig till. I hela mitt vuxna liv har jag varit så rädd att jag inte kan bli gravid. Den rädslan i samband med ett steriliserande jobb (ironiskt uttal, det är oerhört mycket stress där) är ju ingen booster direkt. 😔
Fick det här nyss! 😍 Ska nog ta ett digitalt bara för att nu liksom, även om det inte är nån tvekan! Mycket starkare än det varit tidigare innan BIM vilket känns jättebra, är ju en stor ökning från lördagens nästan osynliga linje 😊
Tack! ❤️ Fick 1-2 på digitalt också! 😊
Den här gången tror jag att bebisen stannar ❤️
Hade bara hållit mig dryga tre timmar? provar ett grav test imorgon bitti och är det inte de så var äl väldigt sen men då hinner vi åtminstone pricka den ikväll eller imorgon 😅 eller kan äl test ge utslag innan mens? Borde vara några dagar bort men jag har allt annat än regelbundna cykler. Men konstigt om de är äl nu när tempen känns hög. ojoj alla frågor. Hoppas innerligt de betyder gravid men tror jag tyvärr jag lär bli besviken igen!
Hahaha men eller hur 😂❤️ gäller att tillföra lite spänning i vardagen. Mitt hjärta hoppade till och jag trodde direkt det betydde jag var gravid förut 🥺 men ju mer dagen går desto mer har jag svårt att tro att det på samma urin skulle vara så starkt på äl test och inget på tidigt grav test. Så ställer tyvärr in mig på att de faktiskt var sen äl bara! Men hur sjukt att jag tog ett äl test? jag tänkte liksom ?fan, nu blev det inget morgon test? för de var så utspätt urin så tänkte jag att jag provar sista ägglossningstestet jag haft kvar för att se om de syns något på de så kanske de är värt med grav test? också blev de positivt 😂 sjukaste. Nu jobbar jag kväll idag och analyserar sönder kroppen och tänker bara på vad det betyder. Hoppas komma hem och se att grav testet är superstarkt som torkat? även om de kanske inte betyder någonting så KAN det kanske vara något då. Orimligt hur mycket en önskar ett plus!