-
Nej det är väl lite tidigt för oss båda att känna nåt än tänker jag, oftast har jag fått känningar kring ÄL+8-10 tidigare graviditeter! 😊Elisabeth83 skrev 2023-03-16 13:57:52 följande:Jag är på ÄL +5 känner mig precis som jag brukar just nu så inget hoppfullt än.
-
Jag brukar ha en annan slags mensvärk då, särskilt i svanken! Mensvärk i magen brukar jag snarare ha som tecken på att blödning är på väg! Sen är det ju mycket tempen jag går på förstås eftersom jag tempar dagligen 😊 Annars mest någon slags känsla i kroppen tror jag! Men det är väääldigt svårt att veta trots att jag har varit gravid ett antal gånger nu (med tre fullgångna graviditeter också), man känner ju efter så mycket att det är svårt att veta vad som är vad! 😅Syskonförsök skrev 2023-03-16 16:34:35 följande:
Vad har du känt då som är mest särskiljande från övriga cykler? ;)
-
Jag har också känt så vid något tillfälle, en plötslig och kort smärta på ena sidan! Märkliga symtom jag har haft kring BIM och därefter är att jag har nyst mycket och haft värk i benen, alltså ungefär som växtvärken man hade som barn 😅 Det har jag även nu, innan BIM! Får se om det betyder nåt eller ej 😄Syskonförsök skrev 2023-03-16 19:57:01 följande:
Spännande!
när jag väntade dottern och plussade med henne snart tre år sedan så minns jag bara ?sticket? vi snackade om högre upp och minns att jag såg på tempen efter det att det tog sig innan jag testade och plussade när jag testade första gången fyra dagar innan bim. Mina symtom i övrigt kom efter jag plussat. Runt bim ömma bröstvårtor och illamåendet började en vecka efter och höll i till vecka 25 så jag spydde morgon till kväll varje dag ;)
hur jag såg på tempen var implatationsdipp i samband med ?sticket? och efter det betydande ökning som höll i och de var högre temp än jag någonsin haft förut minns jag :)
Jag har också haft implantationsdipp vid flera tillfällen faktiskt, det är ju himla intressant! Jag har haft på ÄL+8 och ÄL+9! När har du haft din? 😊 -
Så spännande ju 😍 såhär ser min graf ut än så länge. Svårt att säga nåt alls så tidigt såklart men den ser ju fin ut hittills i alla fall 😄Syskonförsök skrev 2023-03-17 06:26:31 följande:
Obs med plusset den gången var att jag testade första gången dag 10. Och det var ganska starkt! så hade säkert synts dagen innan med men då var jag inte sådan testoman ;)
-
Ja men visst ser den fin ut än så länge 😀✊🏻 Ja kanske? Är van vid att se såna lite senare, kanske dag 8 eller 9 efter ÄL men det verkar ju kunna vara tidigare med om man läser lite 🤔 Idag har jag mer värk i svanken som jag kopplar till graviditet så jag hoppas 😍Barbrastreisand skrev 2023-03-17 08:43:21 följande:Oh grafen ser lovande ut 😍 Kanske är en implantationsdipp? Håller tummarna! När tänkte du testa?
-
Glömde svara på när jag tänkte börja testa! kanske imorgon?! Känns lite tidigt men är vidrigt otålig 😅 Ska resa bort lördag-söndag så nästa chans blir måndag! Så jag tar nog ett litet smygtest imorgon 🙊Barbrastreisand skrev 2023-03-17 08:43:21 följande:Oh grafen ser lovande ut 😍 Kanske är en implantationsdipp? Håller tummarna! När tänkte du testa?
-
Åhh kul, hoppas 🤩 Sen är det ju det där att det ska stanna kvar också i så fall! Men känns på nåt mer positivt om det kanske satt sig lite tidigare än föregående cykel, då kanske det hinner sätta sig fast ordentligt 😊Syskonförsök skrev 2023-03-17 08:46:30 följande:
Jag vågar tro på denna graf!👋🏼
-
Idag har jag haft så himla mycket ilningar i svanken och även upp mot livmodern, alltså i underlivet på nåt vis?! 😅 Diffus huvudvärk också! Om det nu eventuellt var en implantatlinssoppa igår så kan det ju vara rimligt att symtom börjar komma idag men känns ändå lite tidigt på nåt vis! 🙄 Jaja vi får väl se!
-
Åhh vad spännande, tack för pepp 😍 Uppdaterar imorgon!!Barbrastreisand skrev 2023-03-17 21:19:20 följande:När jag blev gravid med första fick jag en dipp äl+6😍 Oh spännande! Håller tummarna och så får du gärna uppdatera oss här
-
Jag tror det sket sig med test idag! 😅 Minsta barnet vaknade med hög feber i natt och då var jag tvungen att gå och kissa vid 4, gick inte att hålla sig då, sen klev jag upp en timme senare och är nu på tåget på väg mot Stockholm för att spendera helgen där med en vän. Men tog med två tester ifall tillfälle dyker upp! Har inte ens kunnat tempa idag eftersom barntempen hade slut på batteri så fick ta mitt batteri dit. Sååå det var inget bra flyt här idag!! Får se om jag lyckas få till en kiss sen om jag ser till att inte dricka en massa ju på morgonen kanske 😁Syskonförsök skrev 2023-03-18 06:47:32 följande:
Väntar spänt på ditt test t123!! :)