Vi som startar IVF 2023
Jag hade faktiskt en möte med en av de bästa klinikerna i spanien igår, han sa att det låter som om det skulle kunna vara spermans DNA eftersom äggen slutar dela sig mellan dag 3-5. Dessutom sa han att mitt AMH på 0,71 inte riktigt stämmer överens med att få ut 14 ägg så jag känner mig lite lite lite mer hoppfull om att det kanske kommer gå en dag, Helt otroligt va mkt olika besked man får från olika läkare och länder dock.
Ja en gång kvar, så bara till att hoppas det går nu 🙏 Ja känns betryggande med gott om ägg, enligt första blodproven har jag ett AMH på nästan 2,0. Tack 🙏 ❤️ Försöker hålla lågan uppe vilket är lättare nu när man är igång igen ❤️. Varit lättare om ngt överlevt iallafall ❤️.
Så spännande med klinikens teori! Hör gärna mer detaljer om det vad dom menar och hur man testar! Vad heter kliniken? Försöker hitta fler sätt att kontrollera sambons sperma då vi också misstänker det som vårt problem nu när äggen såg fina ut vid plock men sen fragmenterades till grad 3 (t.o.m. ngn grad 5 enligt journalen, trodde skalan bara gick till 3) och nästan alla dog på dag 3 förutom en på dag 5.
Nej 14 ägg ut låter mkt bättre än ett AMH på 0,71! ❤️ Förstår att hoppet ökar då! Ush ja tufft med olika besked, vad ska man tro egentligen till slut? Tuff resa nog ändå. Hur ser deras plan ut för er? ❤️