Mathilda88 skrev 2024-06-26 15:27:04 följande:
Första provsvaret har kommit!
60,3.
Tagit nytt prov redan idag igen för att se hur det utvecklas, men egentligen vill de att man väntar 48h mellan proverna. Skulle dock sovit mellan nattpass imorgon, men då blödningen stannat av ❤️ inatt så vågar jag inte riskera trigga igång det igen med nattjobb. Mår ändå illa och är trött, så ändå legitimt. Har fått tid på kliniken i Danmark imorgon för nytt prov, där får jag svar samma dag istället för Werlabs som dröjer till nästa eftermiddag.
Sellmer tycker det är i lägsta laget, men inte uppenbart än vart det bär hän. Är i vecka 4 och då ska det ligga mellan 50-500.
Fortsättning följer..
Å men om det var 60,3 igår och gränsen är 50 så ligger du ju över den trots allts. Hoppas provet visar en liten stegring idag. Gud vad skönt att blödningen stannat av.
jag fick precis mitt embryoprotokoll från senaste omgången. Betygen på embryona denna gången var riktiga låga. en 4 cellig score 9.1 som jag fick åter dag 2 en 6 cellig store 6.8 åter dag 2.
Resterande tre var 5 cellig 5.7 som hade lyckats dela sig till 20 cellig moral men sedan avstannat. Jag vet att det är lite men för mig ingav det på ngt sätt ändå hopp. Den hade ju lägre betyg än de jag fick åter och lyckades i alla fall dela sig till en morula. De andra två stannade båda vid 4 celler och hade betyg 2,2 och 4 så riktig kassa embryon men men.
Det sämsta embryot förra gången hade 5.2 och näst sämsta 7.5 så var ganska mkt sämre den här gången