Vi som startar IVF 2023
tack???? tänker på dig imorgon !
Fick mail igår ifrån Sellmer om att ingen av de två embryona klarat sig till dag 5 eller frysen tyvärr. Inte förvånad, men ändå tacksam för att två till tog sig så det inte blev ett halvdant sista försök, skönt att ha haft två till bredvid de återförda som kämpat för ett försök mot frysen iallafall 🙏.
Har precis varit på VUL där vi såg en liten bebis på 19 mm ❤️❤️❤️ Bröt ihop precis innan vi skulle kolla, är så lättad och kan inte tro att vi tog oss hit ❤️
Har precis varit på VUL där vi såg en liten bebis på 19 mm ❤️❤️❤️ Bröt ihop precis innan vi skulle kolla, är så lättad och kan inte tro att vi tog oss hit ❤️
Hade Mitt sjätte äggplock idag.
ovittelle dag 14 så lång stimulering som sagt.
det var den absolut värsta gången hittills trodde jag skulle svimma och soy av smärta. Ingen gång har varit speciellt rolig såkalrt men har ändå kunnat uthärda det men smärtan idag alltså herregud. Hoppas det var värt det 😂
fick ut 9 blåsor 7 ägg har jag fått höra i efterhand. Kunde inte allts höra vad de sa när jag låg där men min pojkvän sa att ngn gade varit 25 ngn 20 sen hade de inte sagt mer. Hoppas inte den på 25 var för stor nu ocg de på 20 för små hehe.
de nämnde ngt om att de skulle använda sig av embryo glue den här gången. Vet inte vad det är riktigt men aja :)
hoppas de ringer med positiva besked om befruktning imorgon, även om jag knappt vågar hoppas på ngt längre så lär jag ändå bli sjukt besviken annars.