• Anonym (Kaffedraken)

Finns det ens seriösa män på denna sajt?

Skrev en kvinna på en dejtsida. Det verkar som att många kvinnor ställer samma fråga.
    Så min fråga är: finns det ens seriösa män på dejtsidor?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det ens seriösa män på denna sajt?
  • Anonym (Emma)

Finns en  del killar som skickar pm och ber om lättklädda bilder så alla killar på FL är inte seriösa  

• Tobben
    Anonym (Emma) skrev 2022-12-26 12:34:33 följande:

Finns en  del killar som skickar pm och ber om lättklädda bilder så alla killar på FL är inte seriösa  

Jag efterfrågar aldrig lättklädda bilder men är lika fullt oseriös. Så alla killar på FL är oseriösa.
  • Anonym (Emma)
    Tobben skrev 2022-12-26 12:46:20 följande:
    Jag efterfrågar aldrig lättklädda bilder men är lika fullt oseriös. Så alla killar på FL är oseriösa.
    Nej alla killar är inte oseriösa på FL 
  • Guldnovan
    Anonym (-) skrev 2022-12-26 12:28:46 följande:
    Pinsamt oskarp. Tecum förklara för KD vad han gör för fel, Tecum är inte singel, har för mig han är gift. Han är lika mycket Kaffedraken som Guldnovan.
    Dubbeltumme på den Glad
  • Anonym (Female)
    Anonym (-) skrev 2022-12-26 12:28:46 följande:
    Pinsamt oskarp. Tecum förklara för KD vad han gör för fel, Tecum är inte singel, har för mig han är gift. Han är lika mycket Kaffedraken som Guldnovan.

Nejdå. Genialt! Det spelar ingen roll om Tecum förklarar för KD vad han gör för fel. Har du aldrig sett en Agatha Christie film? Bruka din fantasi vet ja. Allt är inte som det ser ut på ytan!
    En kille som skriver på FL med anonym signatur kan visa sig vara en tjej och vice versa. En debattör och jag har noterat en kille som kör med ett halvt dussin konton (minst) på FL och som roteras emellan. Love it. Kör på med flera signaturer i en och samma tråd. Stödjer opinions. Att orda med sig själv med flera nick finns exempel på i forumet i andra trådar. Är debattören och jag nojiga?? Med våra gemensamma observationer? Nej tror nog inte så, mer erfarna i så fall. 

Vet inte om något i den stilen aktuellt här? Uppmuntrar dig till ett kritiskt tänkande!

• Anonym (Nope)
    Anonym (Female) skrev 2022-12-26 13:55:31 följande:

Nejdå. Genialt! Det spelar ingen roll om Tecum förklarar för KD vad han gör för fel. Har du aldrig sett en Agatha Christie film? Bruka din fantasi vet ja. Allt är inte som det ser ut på ytan!
    En kille som skriver på FL med anonym signatur kan visa sig vara en tjej och vice versa. En debattör och jag har noterat en kille som kör med ett halvt dussin konton (minst) på FL och som roteras emellan. Love it. Kör på med flera signaturer i en och samma tråd. Stödjer opinions. Att orda med sig själv med flera nick finns exempel på i forumet i andra trådar. Är debattören och jag nojiga?? Med våra gemensamma observationer? Nej tror nog inte så, mer erfarna i så fall. 

Vet inte om något i den stilen aktuellt här? Uppmuntrar dig till ett kritiskt tänkande!

Ha ha....erfaren? Luften måste vara väldigt tunn up there. Gulligt att du tror du knäckt the famous nut liksom....du gillar ju svenglish. 
    FYI, oavsett om man väljer nytt anonymt nick för  varje tråd man skriver i känns vissa igen efter några ord. 
    Kan vara något att consider. Anonym not so much blir ändå resultatet. 
    Tror du att Kaffedraken och Tecum är samma så är du inte så erfaren som du tror. 
  • Anonym (Female)

Avprogrammera grabben går nog inte? Alltså den polyamorösa? Hehehe Kyss

• Anonym (Emma)
    Anonym (Female) skrev 2022-12-26 14:03:44 följande:
    Näe, men det finns en som flirtar i stort varje tråd, ställer intima sexfrågor när chans uppstår och vill nästan omedelbart pm:a kvinnor. Alla kvinnor. Han är en allätare av rang, som urskillningslöst går loss på kvinnor och ja, verkar ju därför inte speciellt seriös. Hur skulle man kunna känna ett förtroende för honom?
    Jag tror att jag vet vem du menar.

Fick denna fråga en gång. Du som är så snygg måste ha en mycket fin kropp så har du lust att visa upp den 
  • Carolatom07

Tittar man på dejtinggrupper på Facebook (som singel 40+) t.ex. så är många kvinnor överens om att män som är ute efter sex är "oseriösa". Samma kvinnor kan lägga ut flera inlägg där de anspelar på just det sexuella. Sedan blir de förvånade om de får "skamliga förslag" via messenger. De har ingen koll på uttrycket "Ingen rök utan eld" eller "Som man ropar i skogen får man svar".

• Anonym (Female)
    Anonym (Nope) skrev 2022-12-26 14:09:54 följande:
    Ha ha....erfaren? Luften måste vara väldigt tunn up there. Gulligt att du tror du knäckt the famous nut liksom....du gillar ju svenglish. 
    FYI, oavsett om man väljer nytt anonymt nick för  varje tråd man skriver i känns vissa igen efter några ord. 
    Kan vara något att consider. Anonym not so much blir ändå resultatet. 
    Tror du att Kaffedraken och Tecum är samma så är du inte så erfaren som du tror. 
    Ignore. 👎 jodå, den kvinnliga debattören och jag har slagit ihop våra klokheter. Nix, även om anfall är bästa försvar för dig blir jag aldrig killen FYI. Är säker på att du innerst inne vet den saken och självklart fixar skilja oss åt (när du nämner killens namn). Har själv inte sett den signaturen på ett tag men gillar definitivt killens opinions. Det finns människor som har viktigare uppgifter för sig utöver att hänga i 75% av trådarna på FL. Uppfattar att du endast är förnärmad när någon ?utifrån? genomskådat somligt. Din personliga vendetta mot schysta FYI får du dra med honom. Din kritik av min opinion istället för åsikt kan du personligen ta till dig, när det kryddas med dylikt i överkant i dina inlägg. Oavsett nick.
Svar på tråden Finns det ens seriösa män på denna sajt?