Finns det ens seriösa män på denna sajt?
Skrev en kvinna på en dejtsida. Det verkar som att många kvinnor ställer samma fråga.
Så min fråga är: finns det ens seriösa män på dejtsidor?
Skrev en kvinna på en dejtsida. Det verkar som att många kvinnor ställer samma fråga.
Så min fråga är: finns det ens seriösa män på dejtsidor?
Jag är seriöst (man), men lever på ca existensminimum, men då spelar det väl ingen roll längre om jag är seriöst eller inte, för då är man väl redan körd ändå att träffa någon tyvärr.
Jag är seriöst (man), men lever på ca existensminimum, men då spelar det väl ingen roll längre om jag är seriöst eller inte, för då är man väl redan körd ändå att träffa någon tyvärr.
Kapa och kapa. Det är väl närmast din sysselsättning som du projicerar. Vi, du och jag, befinner oss här tack och lov på ett öppet forum där var och en har full rätt att uttrycka sin åsikt. Vi har en moderator som hanterar poster som går överstyr.
Usch, vad du tjatar i alla trådar om den tunna luften. När det i själva verket handlar om något helt annat. Nämligen takhöjden. Den måste få vara tillräckligt hög. Något som jag är säker på att du inser innerst inne.
Personligen sammankopplade jag FYI med en debattör i den kontext du nämnde förkortningen. Nej, jag använder inte engelska talessätt oftare än Herrn själv gör. Det friska här består mest i begreppet nya friska vindar.