Finns det ens seriösa män på denna sajt?
Börjar nästan undra om Tecum och Kaffedraken är samma person då texten i trådarna liknar.
Börjar nästan undra om Tecum och Kaffedraken är samma person då texten i trådarna liknar.
Nejdå. Genialt! Det spelar ingen roll om Tecum förklarar för KD vad han gör för fel. Har du aldrig sett en Agatha Christie film? Bruka din fantasi vet ja. Allt är inte som det ser ut på ytan!
En kille som skriver på FL med anonym signatur kan visa sig vara en tjej och vice versa. En debattör och jag har noterat en kille som kör med ett halvt dussin konton (minst) på FL och som roteras emellan. Love it. Kör på med flera signaturer i en och samma tråd. Stödjer opinions. Att orda med sig själv med flera nick finns exempel på i forumet i andra trådar. Är debattören och jag nojiga?? Med våra gemensamma observationer? Nej tror nog inte så, mer erfarna i så fall.
Vet inte om något i den stilen aktuellt här? Uppmuntrar dig till ett kritiskt tänkande!
Jag är seriöst (man), men lever på ca existensminimum, men då spelar det väl ingen roll längre om jag är seriöst eller inte, för då är man väl redan körd ändå att träffa någon tyvärr.
Kapa och kapa. Det är väl närmast din sysselsättning som du projicerar. Vi, du och jag, befinner oss här tack och lov på ett öppet forum där var och en har full rätt att uttrycka sin åsikt. Vi har en moderator som hanterar poster som går överstyr.
Usch, vad du tjatar i alla trådar om den tunna luften. När det i själva verket handlar om något helt annat. Nämligen takhöjden. Den måste få vara tillräckligt hög. Något som jag är säker på att du inser innerst inne.
Personligen sammankopplade jag FYI med en debattör i den kontext du nämnde förkortningen. Nej, jag använder inte engelska talessätt oftare än Herrn själv gör. Det friska här består mest i begreppet nya friska vindar.
Jaha, sorry. Nej, dömande är inte min ledstjärna och jag ser inte ned på någon utan lär mig ofta något nytt i Sex och Samlevnad. Det i sin tur bidrar till en ökad förståelse. Ändå har jag märkt en relativ vanlig företeelse är att diskutera andra i en tråd; speciellt i en som handlar just om vad vi kvinnor anser om männens seriositet! Inte sant? Ska vi tjejer sätta en munkavle på, generat titta ned i marken och hymla om våra intryck? Vilken standard får vi då i diskussionen?
Om du anser jag diagnosticerat en medskribent här eller i en annan tråd ber jag dig vänligast citera mig. I praktiken är jag emot överdrivet diagnosticerande. Men jag lyssnar på och avfärdar inte en människa som känner sig traumatiserad. Diagnostiken ska till syvende och sist alltid en legitimerad praktiker sköta.