• Frökensson

Vi med BIM augusti 2022

Fler som är igång och försöker bli gravid och som har beräknad mens i början eller mitten av augusti? Jag har BIM 12 augusti och använde ägglossningstest som gav utslag 27 och 28 juli. Vi lyckades mysa till det 26, 27 och 28 juli så oddsen känns ganska stora! Vi har två barn sedan innan och detta är första försöket med trean så jag känner ingen stress eller oro. Det får ta den tid det tar.

Men! Idag har jag otroligt ont i mitt ena bröst. Speciellt bröstvårtan. Kan vara en slump men när jag googla (som man inte ska göra) stod det att brösten kan ge symtom bara några dagar efter äl. 

Några fler med BIM första delen av augusti som tycker sig känna av något annorlunda i kroppen? 

• Svar på tråden Vi med BIM augusti 2022
  • Inker0003
    sötmummy skrev 2022-08-06 10:59:17 följande:

Inker0003:har du tagit test idag?

Ja jag tog ett tidigt test idag och tycker jag kan se en tum linje men ser lite konstigt ut, men är ju 5 dagar kvar till bim så ska stå ut och vänta tills dess och ta ett nytt 
  • sötmummy
    Inker0003 skrev 2022-08-06 11:26:00 följande:

Så här ser testet ut 

Tkr oxå jag ser ett streck:) nej va kul då bor vi ej så långt ifrån varandra.
  • Mozza

Lyckas inte citera. BIM +3 idag. Har testat varje morgon men det är alltid negativt. Så himla hopplöst, om nu det inte finns någon bebis får ju gärna mensen komma så vi kan försöka igen!

• sötmummy
    Mozza skrev 2022-08-06 18:34:45 följande:

Lyckas inte citera. BIM +3 idag. Har testat varje morgon men det är alltid negativt. Så himla hopplöst, om nu det inte finns någon bebis får ju gärna mensen komma så vi kan försöka igen!

Ah förstår din känsla. Du kanske haft sen inplantation o testar senare? 
  • Mozza
    sötmummy skrev 2022-08-07 15:21:41 följande:
    Ah förstår din känsla. Du kanske haft sen inplantation o testar senare? 
    Det är ju såklart möjligt. Försöker att inte hoppas för mycket men känns så himla dumt att må såhär med illamående och trötthet utan att vara gravid. Väntar några dagar och testar sen igen om inte mensen kommer ???????
  • sötmummy
    Mozza skrev 2022-08-07 16:43:10 följande:
    Det är ju såklart möjligt. Försöker att inte hoppas för mycket men känns så himla dumt att må såhär med illamående och trötthet utan att vara gravid. Väntar några dagar och testar sen igen om inte mensen kommer ???????
    Ah dessa väntans tider. Låter som en bra plan:)
  • Frökensson
    sötmummy skrev 2022-08-07 19:10:46 följande:
    Jag har svårt att se något streck men så blir bilderna inte så stora och tydliga här (iaf inte på min telefon). ser du något streck?

Jag funderar på att ta ett test men känner mig tyvärr inte så gravid. Jag har Bim den 12 ca. 
  • Frökensson

Inker003. Jag tycker kanske också att jag ser ett till streck På ditt test! Spännande!

Svar på tråden Vi med BIM augusti 2022