Misssandra88 skrev 2022-08-09 17:20:52 följande:
Jag kan tänka mig att det blir tufft efter flera misslyckade försök, när man äntligen får hjälp förväntar man sig ju på nåt sätt att nu löser någon annan det vi inte klarade på egen hand. Jag kände på en gång när vi fick veta att, nu får vi hjälp, då kunde jag slappna av. Men att fortfarande vara på samma ställe tre försök senare är såklart tufft. Jag har läst att man återför två stycken i särskilda fall, vad spännande. Dom vet heller inte vad orsaken till att dom starka rackarna inte stannar kvar? Hur har din kille tagit det hela när du haft det så jobbigt?
Ja, nu får du försöka hålla kvar taggen :D
Ja, jag hade nog ganska höga förhoppningar om att IVF skulle "lösa problemet" , men nu några försök senare så försöker jag bara hålla huvudet kallt.
Nej sjukvården vet inte heller, de säger mest att "ibland behöver man bara mer återföringar än andra". Så hoppas att det stämmer
Min sambo har tagit det med relativt bra humör, tufft för honom med såklart, han har ett barn sedan innan (via IVF), så för honom är det kanske inte lika tufft, då han inte står helt barnlös om vi inte får några gemensamma barn. Dock har det vart tufft att jag mått dåligt såklart för honom.
Kul med VUL på torsdag! Hoppas det finns massa fina små blåsor där inne, du får återkoppla! Vi har VUL på måndag och börjar med Fyremadelen på fredag. Inte den roligaste sprutan, så tips är att verkligen nypa ihop "fettet" på magen rätt hårt när du kör in nålen. Vi kör 375 Gonal F och 75 Menopur, verkar ha varit en bra kombo för oss. Men kan definitivt relatera till PMS känslan :)