Dibella skrev 2022-08-20 13:43:50 följande:
Ja det var de jobbigaste av de 4 jag haft, brukar annars tycka att plocken är oerhört chill!
Men nu är det ruvardags! Av de 4 så var 3 mogna och befruktades! Så två ligger inbäddade i livmodern nu och en får fortsätta i labbet n0gra dagar till förhoppningsvis! Får lite panik av att jag behövde kissa och lite mer, precis efter insättning, inbillar mig att dom trycks ut xD men hoppas inte!
Håller vi tummarna för ert plock här nu! Har ni något hum om hur många ägg det kan bli?
Jag har också alltid haft smidiga och bra plock, så jag hade blivit chockad om jag hade fått gå igenom din upplevelse. Härligt att tre var mogna! Åh, vad spännande med ruvning! Jag fick också insatt två den gången vi fick plus, så jag håller tummarna att det är ett vinnande koncept för er med! Håller tummarna att ni får en till frysen också!
Ja men gud vad man kan noja efter en insättning. Man får lita på att dom ligger ingosade där och inte har några planer på att försvinna!
Tack snälla. Nej faktiskt inte en aning. Vi gör ivf:en på distans utan någon läkare på hemmaplan. Så mina ultraljud göra på min stads sjukhus, så dom har inte varit så investerade alla gånger. När jag gjorde ultraljudet sist sa sköterskan/läkaren inte ett ord till mig. Tänkte att jag fick ta det med kliniken sen istället, men då missade jag deras samtal så fick bara kortfattat informationen om hur planen ser ut vidare. Är det fyra ägg är jag nöjd!