Lama21 skrev 2022-12-02 21:17:25 följande:
Ja, det vore underbart att få något att frysa in!
Håller tummarna att det ska gå ändå för dig. Förstår att det känns sjukt drygt att vänta ytterligare, känns som att varje dag spelar roll när man har hållt på så länge...
strelitzia skrev 2022-12-02 11:57:18 följande:
60+ äggblåsor låter helt sjukt, att det gick att se!
Hoppas du slipper överstimulering, jag är 99% säker på att jag blev de, låg dubbelvikt i 4 dagar innan de absolut värsta släppte, ligga i sängen var rena plågeriet. Å andra hand finns de ju de som haft de värre så kom kanske "lindrigt" undan haha... Vi försökte också två år innan ivf. Tröstlöst!
Har du fått beräknad återinföringsdag än?
Ja, läkaren sa "oj, vilka respektingivande äggstockar" när några dessutom hade börjat växa på ett av alla VUL jag fick göra, haha! Var tydligen lite svårt att mäta dem eftersom vissa blev ihopklämda av de andra.
Usch det låter inte alls kul att må så dåligt, låter ju lite misstänkt överstimulering. Även om andra kanske har det ännu värre är det helt okej att må dåligt!! Jag tror jag har sluppit för jag mår faktiskt rätt bra. Preliminär återinföringsdag är på måndag (dag 5), hoppas verkligen att jag ska få göra det då och att något har klarat sig!Tack, håller tummarna för dig med!!
Min överstimulering kom 5 dagar efter återinföring, med största sannolikhet för att det fäste så det var såklart värt de, men jag var oerhört orolig för att det bara gjorde jävligt ont för ingen anledning, för varför skulle jag har tur.
Spännande, jag hoppas att alla överlevt och att du får ett gäng till frysen!