Gosan28 skrev 2023-01-01 08:16:13 följande:
Men åh herregud mitt hjärta går sönder

Så orättvist!!!!
Hur mår du nu? Usch så ledsen jag blir.
Men nu lämnar vi det här skitåret bakom oss. 2023 är vårt år! Vi ska bli gravida och få välkomna våra bebisar till världen i slutet av året
Jag har inte ens tagit ett nytt test idag för det känns ändå kört. Imorgon tar jag klinikens test, antar att det kommer visa svagt positivt det också. Så bara invänta att missfallet börjar... kliniken har stängt till den 9e så får ringa dem då.
MeIMyself skrev 2023-01-02 08:36:03 följande:
RMC -> Malmö :(
strelitzia skrev 2022-12-31 21:58:16 följande:
Jag firar nyår på gynakuten, kom en stor klump vid toalettbesök mitt i matlagningen. Har konstaterat missfall.. frustrerande att det skulle behöva vänta till v12?
Jag beklagar verkligen

Hur mår du?
Skickar all kärlek till er båda

Hoppas 2023 blir vår år.
Spenderade 20h på akuten, som tur var så var det inget folk så ingen väntetid.
Fick inte äta något ifall jag behövde opereras, jag åt en macka vid 13 på nyårsafton och sen inget på 25 timmar, kämpigt. Vanligtvis sa dom så kommer allt ut av sig själv när man får tabletterna, inte med mig, så fick skrapas under narkos igår, visste inte att de gjordes under narkos. Och vanligtvis så får man inga infektioner men det fick jag, så nu går jag på antibiotika och den ena ska inte blandas med alkohol pga kan ge effekt likt antabus, så där rök mina tröst-öl.
Det absolut jobbigaste är att vi fick se sprattlande armar och ben i onsdags och nu är det tomt., Det var det mest surrealistiska jag någonsin sett så den bilden är fast etsad.
Känner mig också som en riktigt idiot som vid Lindexrea beställde några sommar babyplagg.. Får väl ge de till min syster.
Ja vilket jäkla skitår, på alla sätt. Låt det här bli vårt år!