• Anonym (Tjej)

Sex stör grannar?

Okej, jag låter. Det är inte meningen men jag låter när jag njuter och jag älskar sex. 

Bor i lägenhet och jag börjar fundera på hur okej det är att jag låter.

Jag hör grannarnas barn skrika dygnet runt i princip, även när föräldrarna skriker på barnen.

Jag är tyst i övrigt, har aldrig hög musik, aldrig fest, har inga barn eller husdjur etc men jag kan ha sex olika tider på dygnet och ibland ganska länge där både jag och min partner kommer flera gånger.

Hur tänker man om det här? Eftersom jag inte riktigt styr över mina läten så kan jag liksom skämmas efteråt ifall grannarna störs.

• Svar på tråden Sex stör grannar?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-04-21 19:54:42 följande:
    Det är är förmodligen rätt svårt jag hörde en kvinna stöna högt klockan 3 på natten i förrgår. 
    Det betyder inte att det är svårt. Hon kanske bara sket i att vara tyst.
  • Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 20:10:55 följande:
    Det betyder inte att det är svårt. Hon kanske bara sket i att vara tyst.
    Hon kanske var mitt inne i sexet och kunde inte tänka på något annat ibland kanske mannen håller för munnen i vissa fall? Annars har jag inget problem med det under sena nätter på helger 
  • Anonym (Stön)

Stön är väl en sak. Du skulle haft min granne. Jag ser honom runka minst en gång i veckan i soffan. Jag jobbar sent och äter oftast vid ca 22-tiden. då är han igång. 

• Anonym (Grannen)
    Anonym (Stön) skrev 2022-04-21 20:27:17 följande:

Stön är väl en sak. Du skulle haft min granne. Jag ser honom runka minst en gång i veckan i soffan. Jag jobbar sent och äter oftast vid ca 22-tiden. då är han igång. 

Titta åt ett annat håll? 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-04-21 20:19:49 följande:
    Hon kanske var mitt inne i sexet och kunde inte tänka på något annat ibland kanske mannen håller för munnen i vissa fall? Annars har jag inget problem med det under sena nätter på helger 
    Ja, det var ju det jag skrev i ett tidigare inlägg - att jag inte tror att det handlar om att man tappar kontrollen över sin röst när man får orgasm, utan att man glömmer bort att vara tyst för att man är så inne i sexet.
  • Anonym (Stön)
    Anonym (Grannen) skrev 2022-04-21 20:31:17 följande:
    Titta åt ett annat håll? 
    varför? Gillar ju det.
  • Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 20:33:24 följande:
    Ja, det var ju det jag skrev i ett tidigare inlägg - att jag inte tror att det handlar om att man tappar kontrollen över sin röst när man får orgasm, utan att man glömmer bort att vara tyst för att man är så inne i sexet.
    Ja så är det. som tur är så  det inte varje natt  vad jag vet 
  • Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 20:33:24 följande:
    Har det råkat hända klockan 03.00 på natten?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-17 20:57:39 följande:
    Har det råkat hända klockan 03.00 på natten?
    Va?
  • Anonym (Shut up)

Ta färre eller fler då,  så kanske grannarna blir nöjda! Drömmer

Svar på tråden Sex stör grannar?