• Anonym (Tjej)

Sex stör grannar?

Okej, jag låter. Det är inte meningen men jag låter när jag njuter och jag älskar sex. 

Bor i lägenhet och jag börjar fundera på hur okej det är att jag låter.

Jag hör grannarnas barn skrika dygnet runt i princip, även när föräldrarna skriker på barnen.

Jag är tyst i övrigt, har aldrig hög musik, aldrig fest, har inga barn eller husdjur etc men jag kan ha sex olika tider på dygnet och ibland ganska länge där både jag och min partner kommer flera gånger.

Hur tänker man om det här? Eftersom jag inte riktigt styr över mina läten så kan jag liksom skämmas efteråt ifall grannarna störs.

• Svar på tråden Sex stör grannar?
  • Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-05-17 21:37:41 följande:
    Va?
    Har du låtit klockan 3 mitt i natten eller har du vaknat av det själv?
  • Anonym (Äsch)

Äh verkar ju i så fall att ni stör varandra,  så strunt i det och njut på :) 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-17 21:58:12 följande:
    Har du låtit klockan 3 mitt i natten eller har du vaknat av det själv?
    Varför undrar du det?
  • Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-05-17 23:07:40 följande:
    Varför undrar du det?
    Om du har råkat störa någon gång
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 07:13:21 följande:
    Om du har råkat störa någon gång
    Fast varför frågar du just mig och varför just kl. 3 på natten?
  • Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-05-18 07:38:27 följande:
    Fast varför frågar du just mig och varför just kl. 3 på natten?
    Det var för att du kommenterade att det inte alltid går att hålla nere ljudnivån så jag undrade om du har varit med om det att du själv inte kan kontrollera det 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 07:42:57 följande:
    Det var för att du kommenterade att det inte alltid går att hålla nere ljudnivån så jag undrade om du har varit med om det att du själv inte kan kontrollera det 
    Det var ju inte alls så jag skrev. Jag skrev ju tvärtom att det GÅR att kontrollera.
  • Ukklavek

När jag började ha sex med min nuvarande man så bodde jag i lägenhet och på den tiden lät jag också ganska mycket, för mycket tydligen för att det kom klagomål från flera håll. Vi flyttade sedan till ett hus, problem solved.

• Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-05-18 08:35:32 följande:
    Det var ju inte alls så jag skrev. Jag skrev ju tvärtom att det GÅR att kontrollera.
    Jag gjorde en feltolkning men du skrev ju att det är svårt när man är inne i själva sexet? 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 08:41:57 följande:
    Jag gjorde en feltolkning men du skrev ju att det är svårt när man är inne i själva sexet? 
    Jag skrev att när någon inte är tyst under sex, fast hen vet att det finns andra som kan höra, så beror det nog snarare på att hen glömmer bort att vara tyst, än på att hen inte kan kontrollera det. Jag har aldrig skrivit att JAG har svårt att vara tyst när jag har sex.

Varför är du så intresserad av just MITT sexliv? Varför har du startat upp den här tråden igen, när den har varit tyst så länge?
Svar på tråden Sex stör grannar?