• Anonym (Tjej)

Sex stör grannar?

Okej, jag låter. Det är inte meningen men jag låter när jag njuter och jag älskar sex. 

Bor i lägenhet och jag börjar fundera på hur okej det är att jag låter.

Jag hör grannarnas barn skrika dygnet runt i princip, även när föräldrarna skriker på barnen.

Jag är tyst i övrigt, har aldrig hög musik, aldrig fest, har inga barn eller husdjur etc men jag kan ha sex olika tider på dygnet och ibland ganska länge där både jag och min partner kommer flera gånger.

Hur tänker man om det här? Eftersom jag inte riktigt styr över mina läten så kan jag liksom skämmas efteråt ifall grannarna störs.

• Svar på tråden Sex stör grannar?
  • Anonym (Ann)

Jag kan lägga band på mig om jag måste men det tar bort en del av njutningen att behöva hålla igen. Har vi inte sex mitt på natten ser jag ingen anledning varför jag inte skulle få låta som jag gör. Ja, grannar hör mig helt säkert men sexljud är något naturligt. 

• Anonym (Klockan)
    Anonym (Ann) skrev 2022-04-21 18:30:07 följande:

Jag kan lägga band på mig om jag måste men det tar bort en del av njutningen att behöva hålla igen. Har vi inte sex mitt på natten ser jag ingen anledning varför jag inte skulle få låta som jag gör. Ja, grannar hör mig helt säkert men sexljud är något naturligt. 

Tror du det skulle hörs lika mycket om du var försedd med  munkavle? Är det inte mitt i natten så är det bara att köra på 
  • Anonym (Shut up)

En gagball och du kan försöka låta hur mycket du vill!

• Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 18:25:42 följande:

Hur kan du inte styra över din röst när du har sex? Jag har inga som helst problem med att välja att vara tyst när jag får orgasm.

Men är inte det ganska svårt att styra? 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-04-21 18:59:46 följande:
    Men är inte det ganska svårt att styra? 
    Inte för mig.
  • Anonym (Grannen)

Mina grannar hade sex med öppet sovrumsfönster, jag bor ovanför. Ett jävla liv var det.
    Jag spelade in oljuden och skickade som meddelande till lägenhetsinnehavaren.

Efter det slapp jag deras knulljud.

• Anonym (Erika)

Stör mej oerhört på sådana som dej som inte kan hålla tyst ens på dagtid!
    Hade äntligen min lillebror på besök hos mej i påsk, som går sin gymnasieutbildning ca 50 mil bort.
    Blev en ren pina att umgås samtidigt som vi båda till en början försökte låtsas som att det regnade.

• Anonym (Kvinna)

Men visst kan man väl vara tyst om man måste? Man tappar inte kontrollen över sin röst bara för att man får orgasm. Har man t.ex. sex när någon annan i hushållet är hemma (fast i ett annat rum), så är man ju tyst. Så nog tror jag att vi alla kan lägga band på oss. Jag tror snarare det handlar om att man glömmer bort att vara tyst för att man är så inne i sexet. Fokuserar man på att vara tyst, så går det.

• Anonym (Klockan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 19:45:26 följande:

Men visst kan man väl vara tyst om man måste? Man tappar inte kontrollen över sin röst bara för att man får orgasm. Har man t.ex. sex när någon annan i hushållet är hemma (fast i ett annat rum), så är man ju tyst. Så nog tror jag att vi alla kan lägga band på oss. Jag tror snarare det handlar om att man glömmer bort att vara tyst för att man är så inne i sexet.

Det är är förmodligen rätt svårt jag hörde en kvinna stöna högt klockan 3 på natten i förrgår. 
Svar på tråden Sex stör grannar?