Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Sex stör grannar?

Hur kan du inte styra över din röst när du har sex? Jag har inga som helst problem med att välja att vara tyst när jag får orgasm.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-04-21 18:59:46 följande:
    Men är inte det ganska svårt att styra? 
    Inte för mig.
  • Anonym (Kvinna)

Men visst kan man väl vara tyst om man måste? Man tappar inte kontrollen över sin röst bara för att man får orgasm. Har man t.ex. sex när någon annan i hushållet är hemma (fast i ett annat rum), så är man ju tyst. Så nog tror jag att vi alla kan lägga band på oss. Jag tror snarare det handlar om att man glömmer bort att vara tyst för att man är så inne i sexet. Fokuserar man på att vara tyst, så går det.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-04-21 19:54:42 följande:
    Det är är förmodligen rätt svårt jag hörde en kvinna stöna högt klockan 3 på natten i förrgår. 
    Det betyder inte att det är svårt. Hon kanske bara sket i att vara tyst.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-04-21 20:19:49 följande:
    Hon kanske var mitt inne i sexet och kunde inte tänka på något annat ibland kanske mannen håller för munnen i vissa fall? Annars har jag inget problem med det under sena nätter på helger 
    Ja, det var ju det jag skrev i ett tidigare inlägg - att jag inte tror att det handlar om att man tappar kontrollen över sin röst när man får orgasm, utan att man glömmer bort att vara tyst för att man är så inne i sexet.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-17 20:57:39 följande:
    Har det råkat hända klockan 03.00 på natten?
    Va?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-17 21:58:12 följande:
    Har du låtit klockan 3 mitt i natten eller har du vaknat av det själv?
    Varför undrar du det?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 07:13:21 följande:
    Om du har råkat störa någon gång
    Fast varför frågar du just mig och varför just kl. 3 på natten?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 07:42:57 följande:
    Det var för att du kommenterade att det inte alltid går att hålla nere ljudnivån så jag undrade om du har varit med om det att du själv inte kan kontrollera det 
    Det var ju inte alls så jag skrev. Jag skrev ju tvärtom att det GÅR att kontrollera.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 08:41:57 följande:
    Jag gjorde en feltolkning men du skrev ju att det är svårt när man är inne i själva sexet? 
    Jag skrev att när någon inte är tyst under sex, fast hen vet att det finns andra som kan höra, så beror det nog snarare på att hen glömmer bort att vara tyst, än på att hen inte kan kontrollera det. Jag har aldrig skrivit att JAG har svårt att vara tyst när jag har sex.

Varför är du så intresserad av just MITT sexliv? Varför har du startat upp den här tråden igen, när den har varit tyst så länge?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Klockan) skrev 2022-05-18 09:03:33 följande:
    För att jag blev väckt mitt i natten av ett par som hade sex  
    Ok, tråkigt, men du får nog ta det med dem. Själv brukar jag sova på natten.
Svar på tråden Sex stör grannar?