Tack börjaompånykula! Ja det känns positivt med sekret! Känns som kroppen är lite mer med i gamet nu än förra cykeln.. cd 13 idag. vill Kanske köpa ÄL-test idag ändå? vore så skönt att få en ÄL bekräftad! Vill verkligen känna att jag gjort ALLT denna cykeln!
känner igen mig jättemkt i det du skriver att du känner när du blir ledsen. att det tär på relationen och sex har blivit något sorgligt nästan? det är som att efter missfallet kopplar jag befruktningen nästan till döden eftersom det är det som händer, liv börjar och liv släcks.. haha så mörkt men det känns liksom så.. deppigt ibland. den här cykeln har jag som regel att jag verkligen måste njuta fullt ut av sexet, inget robotsex! det tar längre tid att komma in i stämning ja men det är värt det, vill dränka min kropp i glada hormoner och kärlek så att nästa graviditet känner at den vill stanna.. det är ett tankesätt som hjälpt mig i alla fall! att liksom om vi ska hålla på å försöka skaffa barn i flera år kanske så får det inte vara så deppigt, då måste sexet vara bra och livet njutningsbart. jag tror på det just nu.