Klumpfot, abort eller inte?
Är i v14 och har idag varit på ultraljud, allt såg bra ut förrutom att barnmorskan tyckte sig se en vriden vänster fot.
om det visar sig att det stämmer om 2v vid läkarundersökning hade ni gjort abort då?
Är i v14 och har idag varit på ultraljud, allt såg bra ut förrutom att barnmorskan tyckte sig se en vriden vänster fot.
om det visar sig att det stämmer om 2v vid läkarundersökning hade ni gjort abort då?
Alla upprörda människor jag kommer få massor med friska barn i mitt liv så ni behöver inte oroa mig :)
Jag blir gravid på första försöket varje gång! :D
Å hur mår ni å vad har ni för liv som orkar lägga tid på att kommentera inlägg med att skriva massa elaka kommentarer å skuldbelägga andra mammor. SKÄMS PÅ ER.
Ingen skillnad, bara att vissa är hycklere. Friska foster får man abortera oavsett anledning enligt dessa , men den som av någon anledning anser att man inte skulle klara av att ta hand om ett barn med funktionsvariation är ett monster enligt en del.
Beror kanske på att vissa känner sig tvungna att ständigt vara mest PK på FL.
Tack alla vettiga människor som skrivit bra och genomtänkta kommentarer :) som förstår att alla tänker olika och respekterar det.
Ingen skillnad, bara att vissa är hycklere. Friska foster får man abortera oavsett anledning enligt dessa , men den som av någon anledning anser att man inte skulle klara av att ta hand om ett barn med funktionsvariation är ett monster enligt en del.
Beror kanske på att vissa känner sig tvungna att ständigt vara mest PK på FL.
Nej, jag hade givetvis inte gjort abort på ett friskt, efterlängtat barn med PEVA i vecka 16. Finns det folk som gör det..? Sjukt.