• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-23 20:11:59 följande:
    Jag blev besviken när de röstade ut Joel- Förstår inte hur de tänker.
    Först var det sist in först ut.
    Sen ändrades plötsligt det och började paktas igen. 
    Borde de inte vilja rösta ut de som är det största hotet istället nu när det inte längre är en lagtävling?
    Håller med dig. Ingen av det starka tuffa killarna har sett Joel som hot i tävlingar, men ändå måste dem sicka ut den som varit snällast och fått gå igenom en massa skit av en del deltagare.
  • Johannus

Hej alla här jag har varit på resa under fre-sön så jag tittade nu i kväll söndagens och dagens avsnitt.....

Verkligen trist att Joel fick lämna, men jag hoppas att Linn vinner i år.

• molly50
    Nandez skrev 2022-05-23 21:38:13 följande:
    Jag håller med på alla punkter. Tror att Shevin ligger bakom att Joel röstades ut. Förstår inte hur dom tänker men som sagt nu är det sluttittat. Hoppas på en bättre säsong i höst.

Väl mött
    Fast nu är ju Shevin ute. Och de har ju haft möjligheter att rösta ut honom innan,men valde då istället Elin.
    Men visst kan ju hennes ord ha legat kvar i bakhuvudet på dem. 
    Men i så fall är det ju bara elakt..
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-23 22:41:21 följande:
    Ja hon hade inte behövt den alls. Tycker hon har blivit kaxi och får väldigt massor av tv tid...
    Ja,hon har definitivt sjunkit i mina ögon igen. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-23 22:43:50 följande:
    Väldigt bra att han fick en svart röst så han inte hela tiden ska tro att han är bäst....Tror nog att Filip är bra mycket bättre.
    Ja,han verkar i alla fall vara mer ödmjuk. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-23 22:44:59 följande:
    Ja jag hade hoppats på Joel och Linn i finalen.
    Ja,samma här. Nu får man hoppas på Linn och Henrik. Möjligen Filip. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-23 22:46:17 följande:
    Jag tappade tron på Henrik när han sa att han ville rösta ut Linn. Han hade gått på Jessicas och Peters snack att Linn ska ut.
    Ja,det var i och för sig dumt av honom. Och samma sak när han igår sa att Dessi förtjänar att vara kvar. Det håller jag inte med om. 
    Johannus skrev 2022-05-23 22:48:31 följande:
    Ja eller hur...pussel som Jessica har sagt att hon är bra på och så får Jessica en massa tv tid .....Undra om det är färdig  planerat att Jessica vinner hela spelet eftersom hon får det som serverat ....Jag spekulerar Skrattande
    Jag hoppas verkligen inte att det är så. I så fall är det fusk om det redan är planerat. 
    Och då är det då sluttittat för mig. 
    Johannus skrev 2022-05-23 22:49:06 följande:
    Väldigt bra att Linn blev tvåa.
    Ja. Fast helst skulle hon ha vunnit. 
    Johannus skrev 2022-05-23 22:53:32 följande:
    Håller med dig. Ingen av det starka tuffa killarna har sett Joel som hot i tävlingar, men ändå måste dem sicka ut den som varit snällast och fått gå igenom en massa skit av en del deltagare.
    Ja,precis. 

• BeautifulLiz
    molly50 skrev 2022-05-24 11:34:34 följande:
    Ja,det var i och för sig dumt av honom. Och samma sak när han igår sa att Dessi förtjänar att vara kvar. Det håller jag inte med om. 
    Johannus skrev 2022-05-23 22:48:31 följande:
    Ja eller hur...pussel som Jessica har sagt att hon är bra på och så får Jessica en massa tv tid .....Undra om det är färdig  planerat att Jessica vinner hela spelet eftersom hon får det som serverat ....Jag spekulerar Skrattande
    Jag hoppas verkligen inte att det är så. I så fall är det fusk om det redan är planerat. 
    Och då är det då sluttittat för mig. Ja. Fast helst skulle hon ha vunnit. 
    Johannus skrev 2022-05-23 22:53:32 följande:
    Ja,precis. 

Jag vet inte exakt vad det är, men jag stör mig någonting förfärligt på Dessi. Det viktigaste av allt är att hon inte vinner.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • molly50
    BeautifulLiz skrev 2022-05-24 11:45:08 följande:
    Jag vet inte exakt vad det är, men jag stör mig någonting förfärligt på Dessi. Det viktigaste av allt är att hon inte vinner.
    Ja,det gör jag med. Tycker hon är så kaxig. 
    Som att hon tror sig vara förmer än de andra. 
  • BeautifulLiz
    molly50 skrev 2022-05-24 11:53:49 följande:
    Ja,det gör jag med. Tycker hon är så kaxig. 
    Som att hon tror sig vara förmer än de andra. 
    Hon kan nästan inte ens öppna munnen utan att babbla en massa på engelska heller.
    Ja, kaxig är rätt ord.

Hoppas hon åker ut snart.

Jag hoppas att Filip eller Linn vinner. Helst Filip.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
Svar på tråden Robinson 2022