• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-05-23 20:11:59 följande:
    Jag blev besviken när de röstade ut Joel- Förstår inte hur de tänker.
    Först var det sist in först ut.
    Sen ändrades plötsligt det och började paktas igen. 
    Borde de inte vilja rösta ut de som är det största hotet istället nu när det inte längre är en lagtävling?
    Jag håller med på alla punkter. Tror att Shevin ligger bakom att Joel röstades ut. Förstår inte hur dom tänker men som sagt nu är det sluttittat. Hoppas på en bättre säsong i höst.

Väl mött
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-20 22:45:53 följande:
    Ser fram emot höstens Robinson 
    Vad menar du med höstens Robinson?
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-22 21:23:10 följande:
    Jessica vann immunitetstävlingen. Det var ju synd. 
    Ja hon hade inte behövt den alls. Tycker hon har blivit kaxi och får väldigt massor av tv tid...
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-22 21:24:48 följande:
    Ja det var det. Tror att hon sitter säkert men Linn hade kunnat använda sin förstörare mot henne nu
    Jag hade Hoppats på att Linn hade använt sin förstörare, men det kan vara så att hon tänkte att om hon använde den mot Jessica då hade alla varit emot henne.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-22 21:25:37 följande:
    Peter förlorade och fick en svart röst. Det kändes skönt. 
    Väldigt bra att han fick en svart röst så han inte hela tiden ska tro att han är bäst....Tror nog att Filip är bra mycket bättre.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-22 21:57:43 följande:
    Fasen att Joel åkte ut. Nu vill man ju nästan sluta titta. smile4.gif
    Ja jag hade hoppats på Joel och Linn i finalen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-23 19:36:43 följande:
    Jag hoppas Linn eller Henrik vinner. Möjligen Filip. Men ingen av de andra. 
    Jag tappade tron på Henrik när han sa att han ville rösta ut Linn. Han hade gått på Jessicas och Peters snack att Linn ska ut.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-23 19:48:31 följande:
    Spännande tävling! 
    Men att det har varit en massa tävlingar med pussel känns ju som lite fördel Jessica. 
    Det är lite orättvist,tycker jag. 
    Ja eller hur...pussel som Jessica har sagt att hon är bra på och så får Jessica en massa tv tid .....Undra om det är färdig  planerat att Jessica vinner hela spelet eftersom hon får det som serverat ....Jag spekulerar Skrattande
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-23 19:52:16 följande:
    Och Linn tvåa. Bra!  
    Väldigt bra att Linn blev tvåa.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-23 20:01:25 följande:
    Har slutat titta på Robinson, denna säsong har varit den sämsta
    Trist, men jag håller med dig att årets Robinson har varit verkligen den sämsta eftersom man inte har tagit med hård handskar angående MOBBNINGEN eller HOTET som framkommit i programmet.
Svar på tråden Robinson 2022