• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-19 19:36:19 följande:
    Skönt att dom inte sitter ihop mer
    Att Joel och Peter satt i hop gick bättre än förväntat. Hade Joel suttit ihopbojad med Shevin så hade det varit OTÄCKT.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-19 19:42:34 följande:
    Filip vann men jag tror inte han behöver immunitet
    Den behövde han inte....Joel och Linna hade behövt immunitet.
  • Johannus

Alla kämpar för sig själva så jag fattar inte varför det ska diskuteras vem som ska röstas ut.....Egentligen borde alla som kommit till sammanslagning bo på sia egna öar så det inte blir paktande alls. Som ensam behöver man inte blanda sig i allas diskussioner då det alltid finns någon som inte gillar någon annan....Rävspel ja och lite (dig tycker vi inte om så du ska ut)

Kunde vara så att i det olika tävlingarna så det tre bästa är immuna.....eller nåt i den stilen....Man tävlar om att vinna, men som det nu är så blir man utkastat för att folk inte gillar en del folk. Typ dig ogillar vi du ska ut (mobbning) i mindre skala än den Shevin drog med.

• molly50
    Nandez skrev 2022-05-19 19:32:25 följande:

Skönt att det fungerar bra mellan Peter och Joel

Man kan ju hoppas att han inte får en kniv i ryggen sen,genom t ex en röst i örådet. 
    Nandez skrev 2022-05-19 18:53:13 följande:
    Det verkade gå bra
    Ja. 
  • molly50
    Beccus skrev 2022-05-19 19:44:32 följande:
    Bara glad att Dessie eller Peter  inte fick den.
    Och inte Jessica heller. Skönt. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-19 22:13:39 följande:

Alla kämpar för sig själva så jag fattar inte varför det ska diskuteras vem som ska röstas ut.....Egentligen borde alla som kommit till sammanslagning bo på sia egna öar så det inte blir paktande alls. Som ensam behöver man inte blanda sig i allas diskussioner då det alltid finns någon som inte gillar någon annan....Rävspel ja och lite (dig tycker vi inte om så du ska ut)

Kunde vara så att i det olika tävlingarna så det tre bästa är immuna.....eller nåt i den stilen....Man tävlar om att vinna, men som det nu är så blir man utkastat för att folk inte gillar en del folk. Typ dig ogillar vi du ska ut (mobbning) i mindre skala än den Shevin drog med.

Jag håller med. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-19 22:05:38 följande:
    Att Joel och Peter satt i hop gick bättre än förväntat. Hade Joel suttit ihopbojad med Shevin så hade det varit OTÄCKT.
    Verkligen
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-19 22:06:40 följande:
    Den behövde han inte....Joel och Linna hade behövt immunitet.
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-05-19 22:13:39 följande:

Du har en poäng
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-05-20 09:02:01 följande:
    Man kan ju hoppas att han inte får en kniv i ryggen sen,genom t ex en röst i örådet. 

Ja. 
    Man får hoppas det
Svar på tråden Robinson 2022