Otrogen igen...?
Läs ts inlägg, och läs rätt.
"Kan berätta att för många år sen, så var de två hos ett par andra killar och hälsade på. Sas det iaf.
Min fru har erkänt att det var mer än så nnu många år efteråt."
"Svartsjuka vet jag inte. Snarare misstro.
Någon knullfest nämnde jag inte, utan det handlar om historia är sann eller inte. Väninnan hade ju sex iaf enligt henne.
Vi får se. Sanningen kommer kanske fram om några år, precis som förra gången. Får bara hoppas att hon inte berättar framför gemensamma vänner efter några glas vin som hon gjorde då."
"Nu i efterhand när detta hände, så kan man undra vad mer som hänt under åren.
De var kolleger tidigare och var på flera jobbtillställningar med övernattning då.
Sen har de två varit en vecka i Spanien på semesterresa. En resa som jag tyckte de kunde unna sig, och hjälpte till att boka.
Misstänkte inget på tiden, men nu börjar man fundera."
"Ja, jag vet. Precis den känslan har jag också. Inte lätt dock när man får reda på en massa så här flera år senare.
När jag vill prata om det så tycker hon att det är löjligt för det var så länge sen, och när jag vill att hon ska berätta, så vänds det alltid till att det var mitt fel på någotvis."
Min fråga var vad han fått reda på.
Det står att han fått reda på att det var mer än att hon var och hälsade på hos ett par killar. Är läsförståelse att tolka det som man vill då?
Själva utlösande scenariot ser jag inget märkligt i. Inget som betyder att otrohet måste vara inblandat. Och om det var klappat och klart skulle frågeställningen vara annorlunda och inte bygga på TS tvivel och osäkerhet.
Att väninnor festat och rest tillsammans är ju varken ovanligt eller någon indikator åt endera håll?