Otrogen igen...?
Hej,
Måste skriva av mig.
Vi är ett par som levt ihop i många år och har två nu vuxna barn.
För ett tag sen var min fru och en väninna och hade skoj i en annan stad.
Skulle umgås och ha trevligt hette det. Då de båda är lite vimsiga och har dålig koll, så jag hade jag informerat min fru när sista tåget hem gick.
Senare på kvällen skickade jag ett sms för att höra så de kom med tåget.
De hade så klart missat det skrev hon, och satt nu och snackade med några killar på en bar. Jag blev lite sur, men fick till svar att väninnan skulle bjuda på en övernattning på hotell. Fine, tänkte jag, men var fortfarande lite sur.
Efter ett tag skickade jag ett nytt sms för att höra om de fått tag i hotellrum.
Visade sig att de nu var hemma hos en av killarna de snackat med, och att de skulle sova där. Då slapp de betala för hotell tycktes det.
Jag blev jättearg så klart, men också orolig. Låg vaken hela natten.
Hörde av mig på morgonen och undrade när och om hon hade tänkt komma hem. Fick till svar det skulle käkas frukost först hos den här snubben, sen skulle de ta tåget.
När hon väl kom hem så var jag jättearg och kläckte ur mig både det ena och andra.
Hon bad så mycket om ursäkt för det hade blivit så ¨fel¨.
Fick sen höra en bomullsvariant enligt mig själv, att det varit väninnan som velat det hela. Hon berättade att hon hört att väninnan smugit in till den här killen och haft sex, när hon trodde min fru sov.
Ska man tro på detta???
Kan berätta att för många år sen, så var de två hos ett par andra killar och hälsade på. Sas det iaf.
Min fru har erkänt att det var mer än så nnu många år efteråt.