Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Otrogen igen...?

Men lägg ner. Först sitter du hela kvällen och surar ner dig för än det ena än det andra och när hon kommer hem är det Gestapo-förhör. Skärp dig!

• Anonym (Suck)
    Anonym (bitter) skrev 2022-03-16 14:41:08 följande:

Så det helt ok att skita i att åka hem till familjen, och istället välja att sova över hos kille/killar man precis träffat på krogen?

Hon missade tåget, och det är helt ok att då stanna där man är. Att sova över hos främmande karlar är en risk jag inte skulle utsätta mig för som kvinna och som gift är det inte "lämpligt" men du verkar tro att det har varit knullfest hela natten, och det lär det knappast ha varit. Sök hjälp för din svartsjuka.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (bitter) skrev 2022-03-16 15:13:22 följande:

Svartsjuka vet jag inte. Snarare misstro.
    Någon knullfest nämnde jag inte, utan det handlar om historia är sann eller inte. Väninnan hade ju sex iaf enligt henne.

Vi får se. Sanningen kommer kanske fram om några år, precis som förra gången. Får bara hoppas att hon inte berättar framför gemensamma vänner efter några glas vin som hon gjorde då.

Vad du än tror har hänt så inte sjutton verkar du tro på vad hon säger iaf! Och det räcker så!

Om du inte litar på henne fattar jag inte varför du är med henne. Skilj dig eller knip ihop om att hon ligger med andra.
Svar på tråden Otrogen igen...?