Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Såg det sist med och hur jag tror de tror att detta ska ge legitimitet till valet att det inte är dessa 99,8%.
Sist lär putin en region rösta emot han, men med liten marginal om jag minns rätt.
Men att vi lyckades gissa rätt vinnare av valet, det var imponerande
Och det är rätt komiskt att de utlyser vinnaren så kort efter vallokalerna stängdes och med en sådan precision i procenten.
Man kan nästa tro de inte ens räknande rösterna.
Mja, nu är det inte så konstigt att man även här, i demokratier och moderna civilisationer och i media alla fall, utlyser en vinnare innan alla röster räknats, eftersom . Men visst, i skithålsländer (så som den store tänkaren trump uttryckte det :P ) som ryssland så blir det naturligtvis bara humor. Den största delen av världen skrattar bara åt clowner som putin egentligen. Problemet är bara att cirkus clowner som stalin, hitler, trump och putin hade och har makten att förgöra världen.
Personligen är jag inte så rädd för putin och trump (de är inget annat än ett destilat av mänskligheten), för jag är i grunden en misantrop som anser att mänskligheten är ett cancer på jorden och även om vi utrotar oss själva med kärnvapenkrig så kommer universum, och förmodligen naturen på jorden att bestå. Naturen har klarat va många katastrofer, men alltid utvecklats vidare. Mänskligheten är bara en parentes i jordens och universums oändliga historia.