Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Därmed styr också SD regerings beslut om Ukraina och förhållandet till Rysslands syn på saker och ting. Det är givetvis lika oroande.
Citerar Lars Wilderäng...
"Det är nu helt tydligt att femtekolonnarna i Vänsterpartiet och Miljöpartiet går Putins och Kremls ärenden, då de annars kunde nöjt sig med att lägga ner sina röster. Istället markerade man, vilket kan vara ett krav för fortsatt finansiering.
Särskilt Miljöpartiet har hela tiden drivit Kremls linje och gått Kremls ärenden med t ex nedläggningen av kärnkraften och vurmen för vindkraft, vilket förutsätter rysk fossilgas. Det har också funnits öppna anklagelser inom partiet för kollaboration med Ryssland. Hur djupt utrikesunderrättelsetjänsten SVR:s klor går in i Miljöpartiet och Vänsterpartiet lär vi väl aldrig få reda på ? hur djupt DDR:s underrättelsetjänst Stasi hade infiltrerat Sverige fick vi aldrig reda på då Stasiarkiven eldades upp för att inte röja vilka av den tidens politiker som var landsförrädare.
Men nu är röstningen genomförd.
Det är nu av högsta vikt att Vänsterpartiet och Miljöpartiet utestängs ur samtliga forum för försvarspoltiik, då de inte ställer sig bakom att Sverige är allierad med andra demokratier. Det blir också omöjligt att ha dessa i en regering eller som stödpartier för en framtida regering, utan Socialdemokraterna får söka stöd hos andra partier som inte är femtekolonnare."
Och jag kan bara instämma.
Socialdemokraternas regeringsunderlag MP och V kan aldrig tillåtas ingå i en regering.
Kärnvapen kan leda till att människan utrotas.
Är det värt priset?
https://www.dn.se/kultur/thomas-wallgren-fel-av-finland-att-ga-med-i-nato/
Är botten nådd nu, eller kommer Putains nyttiga idioter med något ännu dummare?
Varför kräver inte statsministern att SD agerar för att stoppa SD-supportrarna som sabbar den svenska Natoprocessen?
Swebb tv har gått full vatnik. Jag har inte haft något speciellt förhållande till dem, inte tillhört deras fanclub direkt. Nu tillhör jag deras fy fanclub.
//
Gissar att det gick åt kremlhållet när de mer och mer blev husorgan till lightnazisterna i AfS.