Letrozol 2022 - följas åt?
Svagt plus på Ovitrelle + 12 idag, jag hoppas ????????
låter som vekligen som en nidblödning @baconpie
Svagt plus på Ovitrelle + 12 idag, jag hoppas ????????
låter som vekligen som en nidblödning @baconpie
För mig har alla test varit negativa och jag känner av helt vanlig mensvärk. Hela min kropp skriker att det inte gick denna gång heller och vill bara att mensen ska komma så vi kan köra igång med omgång nr 6. Tycker det ska bli lite läskigt att köra på egen hand nu under sommaren, är rädd att ta ovitrellen för tidigt. Men försöker ta det lugnt..
Nån som vet hur man kan få Ovitrelle utskrivet? Jag har Letrozol hemma från tidigare men vore bra om man även kunde få Ovitrelle så man vet att man garanterat får en ägglossning. Jag har tydliga ÄL-symptom med flytningar och så, men hur kan man egentligen vara säker på att ägget släpper utan Ovitrelle?
Min klinik vill inte skriva ut det men ville gärna testa nu under sommaren i väntan på FET i augusti.
Här är en till som väntar på mens.. är på ÄL+17 idag. Varit bortrest och inte testat, men har spottings och idag ganska mycket blodblandade flytningar. Känns konstigt. Tror jag väntat någon dag till, då jag läst att vissa fått lutealfas på 18-19 dagar med Letrozol.
Har ni fått olika långa cyklar med letrozol? Förra cykeln som var den första omgången blev 29 dagar, nu är jag på cd 33 och har inga känningar alls på att mensen skulle vara på g.
Tog ett testa tidigt imorse som var negativt så känns som att en eventuell graviditet går att utesluta iallafall...
när brukar ni få ägglossning på letrozol? jag är på cd21 nu och fortfarande inte fått ägglossning. vad gör man om den inte kommer? börjar äta provera igen eller kommer mensen komma ändå? och när då isåfall?
För mig går det dåligt. Jag har fortf inte fått ägglossning och är på cd 26. min klinik tyckte jag ska avvakta med att ta provera tills de öppnar Igen i 8e augusti. hoppas nästan på att mensen kommer innan dess så jag slipper provera och vi kan börja om med letrozol igen. Måste dock tajma ultraljud med att de har öppnat osv. men ah, som sagt så kommer det inte hända så mycket för mig närmsta tiden. Hoppas på bättre tur för er andra!!:)