Grattis till alla som gjort KUB och fått goda besked! Alltid en liten lättnad.
Ang. rörelser har det varit lite fler. Då mer som fladder än puffarna jag kände först, men de kommer väldigt sporadiskt fortfarande. Faktiskt funderat över detta både igår och idag då jag nu inte känt av fisen på ett tag (fast tror det var liten som gjorde sej påmind tidigare men är inte 100).
Måendet är för övrigt helt ok. Min viktnoja håller i sej men känner samtidigt jag inte vill hetsa för mkt. Försöker pusha mej (mkt) sakta till att tänka till lite mer på vad jag äter men med huset fullt av småbarn, heltidsjobb, och vardagssysslor så blir inte matlagning och stenhård koll på kosten prio ett på min to-do lista tyvärr. Så, det får bli som det blir helt enkelt.
Imorgon gör vi nytt UL för könsbestämning. Det gick ju inte att se helt säkert sist så blev ombokade tills imorgon. Går det väl nu så kör vi överrasknings-kittet nästa helt, på kombinerad födelsedag-spansk-morsdag-och-könsavslöjande kalas
Jag tippar fortfarande på flicka, fastän jag blivit osäker med tiden på om det verkligen var nubben jag såg i vecka 12, och tyckte men ev. sett en liten snorre på förra ULet. Jag låter mig nu guidas av min totalt icke-existerande midja (alt utåtbuktande sådan), haha. Ser flick-bred ut helt enkelt. Om en vecka ca vet vi förhoppningsvis:D