Ni som ska föda i jan el feb
Hej allihopa
Är det några som skulle vilja vara med och vädra lite tankar inför förlossningen?
Hur mår ni? Hur mår eran kropp? Är ni redo el känner ni lite stress? Osv osv...
Hej allihopa
Är det några som skulle vilja vara med och vädra lite tankar inför förlossningen?
Hur mår ni? Hur mår eran kropp? Är ni redo el känner ni lite stress? Osv osv...
Vilken kämpe du är!
Har du möjlighet att få ordentligt med vila under dagarna?
Hur gör ni som har barn på förskolan? Skickar ni barnen eller håller ni dem hemma?
Vet inte hur man ska tänka, vill inte att min 3-åring ska bli sjuk och ta med någon smitta hem nu när jag har så lite kvar till förlossningen?
Hur gör ni som har barn på förskolan? Skickar ni barnen eller håller ni dem hemma?
Vet inte hur man ska tänka, vill inte att min 3-åring ska bli sjuk och ta med någon smitta hem nu när jag har så lite kvar till förlossningen?
Tack för svar! Det lutar åt att vi håller honom hemma, vill verkligen inte bli sjuk inför förlossningen. Han är relativt lätt att underhålla hemma med lite lek och promenader. Vill bara inte att det ska påverka honom negativt, att han hamnar efter på något sätt men det kanske inte är någon fara.
Tack för svar! Det lutar åt att vi håller honom hemma, vill verkligen inte bli sjuk inför förlossningen. Han är relativt lätt att underhålla hemma med lite lek och promenader. Vill bara inte att det ska påverka honom negativt, att han hamnar efter på något sätt men det kanske inte är någon fara.
Tack! Jag har varit avstängd från jobbet sedan v 20 så kan vila lite på dagarna när de stora är i skolan och lilla är på förskolan (de dagar han är det) nu har det vart jullov och då är det fullt ös, men det fungerar ändå bra då mina stora är 8,5 år och 6,5 år så de är ändå ganska självgående :)
Hur går det för dig? Är det första barnet?
För er som har förvärkar, hur länge sitter det i för er?
För er som har förvärkar, hur länge sitter det i för er?