Tekannans skrev 2022-02-22 16:04:28 följande:
Hihi kunde inte låta bli att skatta lite, att du redan letar symptom
Jag började känna ett svagt obehag i kroppen två dagar innan utsatt testdag. Om jag inte hade vetat att jag ruvade hade jag aldrig kopplat det med en graviditet då. Sen den dagen jag tog testet och det var positivt så har jag känt samma obehag/illamående varje dag men värre. Börjar faktiskt ledsna lite nu.. kan knappt tro att jag säger det. Nu när jag fick reda på att jag är gravid så är det också första gången som jag har symptom så jag blev överlycklig och hoppades på att jag varje dag skulle må riktigt dåligt

så att jag vet att allt då borde vara som det ska. Men nu börjar jag tvivla om det verkligen är så kul med dessa symtom. Illamående, såå trött och sur i flera veckor. Men nej jag ska inte klaga mer

Jag är förstås jätte glad över graviditeten. Hoppas att det går vägen nu för dig!!!
Fattar precis, finns inget man önskar mer nu än lite illamåenda, haha. Denna omgång började dock inte som tänkte, några timmar efter insättning åkte jag på jordens uvi så nu har jag lagt till ännu tre tabletter per dag i min lilla dosett, antibiotika. Hur underbart men jag ser det som ett tecken på att nu går det vägen