Så mycket som hänt sedan jag var in senast i januari. Kul med många nya, och fina ord om efterlängtade barn!
( Pausade här för att göra ett sista IVF försök när jag ändå bara står i kön och väntar på en donator. Lyckades bli gravid för första gången under två år av försök men plusset försvann sedan snabbt. Så nu kämpar jag med sorgen över det som inte fick bli. Samtidigt som det känns mer hoppfullt inför äggdonation också. Jag vill att det ska gå vägen snart, och inte minst: få göra klart försöken och veta om det gick eller inte. Sluta kämpa för det kräver så mycket av en att kämpa och kämpa.)
Grattis Linn0304, Kkarolina, Sofia2022 och TaleOfBrokenEggs! Hoppas ni får må bra under era graviditeter!
Så oerhört tungt Tekannans, efter hjärtslag och allt. Varje dag som gravid är ju så verklig. Hur mår du nu? När kan du fysiskt försöka igen och när orkar ni? Skönt ändå att ha så många i frysen även om jag förstår att det ju var just detta barn ni ville få välkomna nu.
Jag hoppas jag får en donator snart. Missade en för några veckor sedan, för om en inte svarar tillräckligt snabbt i telefon går frågan vidare. Så nu kollar jag telefonen noga! ( Då ruvade jag också så jag hade inte kunnat svara ja då.) Men jag hoppas de snart ringer igen.