Bilbo79 skrev 2022-02-17 22:51:24 följande:
Vad fint att du kom ihåg ?? Det gick bra! Det fanns en liten parvel där inne med tickande hjärta. Så underbart att se! Oron har inte släppt helt - har ju inte Så mycket symtom så ibland känns det overkligt att jag skulle vara gravid, men förhoppningsvis är allt som det ska och fortsätter att vara det
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Inskrivningssamtal hos BMM på måndag. När skulle du göra ditt ultraljud?
Ååå så underbart! Har du varit med om det tidigare? Herregud hur kändes det? Eller var det svårt att ta till sig? Såå roligt, snacka om milstolpe
Men jag förstår att du ändå är orolig. Jag har börjat inse att jag kommer vara orolig tills ett barn är fött, det är nog bara att konstatera. Det är så mycket man inte kan styra över. Men jag hoppas att du kan glädja dig att få se ett litet pickande hjärta så här långt.
Jag har ultraljud på torsdag nästa vecka. Jag tänker på det varje dag och räknar dagarna hela tiden. Om allt ser bra ut då så ska jag skriva in mig hos bmm direkt efter besöket. Hoppas hoppas!! Jag har haft symptom varje dag sedan testet så just nu vågar jag vara ganska positiv men oron finns där att det kommer försvinna eller att det bara är kroppen som tror att den fortfarande är gravid. Ja.. så även om man har symptom så oroar man sig. Hopplöst