Varför tar ni inte vaccinet?
Jo, jag vet sakligheten är besvärande för dig, att allt du har för dina 1år är osakliga oneliners.
Så vad menar du experterna har fel på då?
För inte ens gång har du berättat detta.
Experterna har haft fel förut.
Du får ta detta med epic, hen har påstått detta många många ggr, jag har rättat till henne tusentals ggr att just experterna berättade att COVID-19 hade ett R0-tal som låg på kanske 2,5.
Vilka "experter" du pratar om är en gåta, för FHM har aldrig sagt detta att det är fakta.
Samma som de fånar som försökte få COVID-19 till ett luftburet virus enligt de vetenskapliga termerna, och inbillade sig semantik gjorde det luftburet.
Och varför vet jag detta, jo, för FHM säger inget som de inte redan fastställt och säger de något så är det spekulationer.
Och detta reta gallfeber på många, då de fattade inte att vi säger inte saker det vi har belägg för.
Och att vaccin inte ger skada/biverkning 10år senare, det bygger på sakligheten och i den beprövade erfarenheten och de har ALDRIG haft fel på denna innan.
För du vet vad beprövad erfarenhet är väl, annars läs upp dig så vi är på samma nivå i diskussionen.
Och det experterna säger om vaccinen, det är att substansen i vaccinen slutar ge biverkningar/skador redan vid 6 veckor och nu har det gått flera år till.
Men förklara gärna hur en substans som är ur kroppen helt plötsligt ska ge biverkningar och skada.
Och vad har experter haft fel i och om som innehar denna omfattande beprövade erfarenhet som man har med alla vaccin genom åren?
För ditt R0-tal exempel är icke fungerande för detta, utan mer berättar du redan vet om att vaccinen aldrig kommer starta ge biverkningar och skadeverkningar 10år senare.
Är det nått du försöker påstå att vaccinen kommer göra som denna användare har?