Varför tar ni inte vaccinet?
Fakta är att fakta inte finns än, och följa ämnet och berätta finns inte av dig.
Som du även berättat för oss alla.
Fakta är att fakta inte finns än, och följa ämnet och berätta finns inte av dig.
Som du även berättat för oss alla.
Jag har aldrig sett dig följa ämnet utan fått rätta dig hela tiden och då om ämne som inte tillhör tråden och du fortsätter ändå
Du som följer ämnet, är expert i infektionssjukdomar och vaccin.mm samt expert i kvinnornas sjukdomar och gynekologiska sjukdomar skulle gärna vilja läsa dina avhandlingar och var de är
publicerade, en seriös expert som du har alltid något som är publicerat
Men du gör ju dina säkra inlägg och hävdar att det är FAKTA- du har inte hänvisat till något då måste det vara expert och forskning som kommer från dig och nu säger du att du inte är det- det enda jag då kan förstå är att du är en lögnare och vet inte vad du pratar om utan bara vill göra dig märkvärdig
OT OT OT men i ämnet ändå. PONERA att man när "digerdöden" härjade fått höra talas om någon som hade en spruta att ge som kunde skona en. INGEN skulle vara antivaxxer utan kön utanför doktorns klinik skulle vara kilometerlång......
Tror du? Folk dör under fasansfulla kval runt dig och du har chansen att överleva! Liksom vi snackar inte förkylning utan en sjukdom som i vissa former har 100% dödlighet. Jag skulle tälta utanför kliniken.
Kanske vore det bra att veta att vem som helst skulle reagera negativt på det och att det anses vara vanlig hyfs?
Du TROR att du förstår. Men du har fel.
Tolkar jag dig rätt där att du menar om man hade kunnat erbjudit vaccination eller bot mot digerdöden så hade alla velat ha det?
I så fall är det en viktig punkt som du talar om där. Och det är verkligen inte OT! Det är nämligen en stor del av förklaringen för varför folk inte vaccinerar sig. Just för att vi har bra vaccinationer nuförtiden, så ser folk inte faran med svåra sjukdomar längre. Hade vi sett vad sjukdomar gör, hade vi haft folk som dör runtomkring oss, så hade alla vaccinerat sig. Det brukar man också nämna i dokumentärer om ämnet.
Ändå förstår jag inte att folk inte kan tänka sig hur det skulle se ut om vi inte hade alla vaccinationer.
Tvärtom, tvärtom. Jag är en vänlig själ med ganska mycket tålamod. De verkligen lättkränkta har ju förstås gett upp att försöka diskutera med dig. Och jag kommer också åtminstone ta en paus nu.