• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

broderbob skrev 2022-01-07 20:20:50 följande:

Det är fakta säger du - dina egna fakta eftersom du inte har något underlag till det, skulle du ha underlag vet du inte varifrån det kommer då du inte kan hänvisa till det och du kan inte heller hänvisa till något specifikt vaccin heller utan bara svänger dig med saker du inte har någon vetskap om samt också vad det handlar om så . det är bra att du har alldeles egna fakta och forskar i ämnet och är därmed har kunskap om det så du kan handleda om det - det är fakta från dig - och jag bryr mig inte om vad du skriver då du inte gör något seriöst intryck på mig

www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporterade-misstankta-biverkningar---coronavacciner

Gäller Pfizer vaccinet. 5139 inrapporterade fall just nu, för att vara exakt.

Personligen har inte fått några mensrubbningar (mensrelaterade) problem eller efter Pfizer och moderna vaccinet.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 20:31:45 följande:

Fakta är att andra reproduktionssystemssjukdomar är irrelevanta tills annat påvisas.

Och det gör inte du!

Andra reproduktionssystemssjukodmar? Vilka menar du?
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 20:30:56 följande:

Men du kommer aldrig berätta, hur känns detta igen?

Jo, för det sker var gång.

Vad är det du vill att jag ska berätta? Vilka som tydligt är okunniga? Ja, du bla.

Det var exakt som skedde, och att du berättade att syftet var inte att hindra livmodercancer med HPT-vaccin.

Oavsett, vad är syftet med HPT-vaccin?

För ditt svar nu kan berätta att du förstår syftet, och då förstår alla vad HPT-vaccinets syfte är.

Väntar spännande nu.

Det heter HPV och inte HPT. Och nej, vi har aldrig diskutera vaccin mot detta. Så nej, tänker inte svara på vad syftet skulle vara. Det får du ta med den du diskuterade med, som du inte ens verkar veta vem det är...

Dessutom så är HPV-vaccin inte relaterar til covid-19 vaccin.

Det som det handlar om ifrån första stunden du inte vill veta av, och det var när jag sade att vi vet inte mycket mer än rikligt och lätt oregelbundet.

Det var du började berätta om reproduktionssystemssjukdomar, som inte har korrelation med biverkningen av vaccinationen och rikligt och lätt oregelbunden...

Då tar vi det igen:

Vi vet att det handlar om mensrubbningar. Mensrubbningar är allt från rikit mens, mindre mens, oregelbunden mens, mellanblödningar eller ingen mens. Exakt vad dessa kvinnor har av ovanstående är inte preciserar.

Nej, jag inte börjat berätta om reproduktionssystemssjukdomar. Det var du som gjorde det. Och jag undrar fortfarande varför och vilka dessa är? Kan du svara på det?

Nej, bara osakligt!

Nej, AndreaBD berättade att hon var lättkränkt.

När kommer du berätta vad detta har för betydelse och förutom rikligt och lätt oregelbundet?

För nu så glömmer du av att berätta detta.

Och helt självklart är andra reproduktionssystemssjukdomar irrelevanta, utan fakta som skapar en kollationera med biverkningarna rikligt och lätt oregelbundet.

Eftersom dessa kvinnor har rapporterar in det till Läkemedelsverket så har det betydelse för dem. Att det saknar betydelse för dig är inte ett dugg märkligt. Du man och har inte mens och kan således inte få mensrubbningar.

Dessa andra reproduktionssystemssjukdomar som du hela tiden tror upp, när ska du berätta vad dessa är?
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 20:36:13 följande:

Och?

Vi vet redan att vi i Sverige har ~90000 biverkningsrapporter, och extrem majoriteten är inte svåra biverkningar.

Var inte Cleablue säkert nog med sina 89% att identifiera ägglossning och att de kan identifiera detta med ett 6 dagars spann.

För det blev tyst efter jag berätta detta, så hur mycket högre ska säkerheten bli för att identifiera ägglossning enligt dig för bli ett säkert instrument?

//

Utan svar har jag rätt igen, och det börjar bli jobbigt att ALLTID ha rätt-

Biverkningar behöver inte vara svara för att ställa till problem för enskilda individer.

Var har jag påstått att clearblue inte är säkert nog?

Jag skrev att billiga ägglossningstester oftast inte är bra. Clearblue tillhör inte den kategorin.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 20:37:42 följande:

Vet inte, det är vad du vill ha sagt har för betydelse för rikligt och lätt oregelbundet.

Så berätta för oss alla, men detta blir som vanligt ingen kommer någonsin få reda på detta, som ed vattkoppor.

Du vet inte vilka andra reproduktionssystemssjukdomar det är du talar om. Varför drar du då upp dessa gång på gång?

Jag vet inte vad du menar för andra reproduktionssystemssjukdomar. Annars hade jag talat om det. Men jag är tyvärr inte tankeläsare. Hade dock varit rätt intressant att lösa dina röriga tankar....
  • EpicF
    broderbob skrev 2022-01-07 20:41:03 följande:

Du förkastar livmoderhalscancer , du är då experternas expert , bättre än läkarna, forskarna och de på cancerfonden

Vilka vetenskapliga publikationer har du gett ut till dags dato, de ska alltid finnas tillgängliga och uppdateras när nya resultat kommer - så jag vill gärna se dina fakta som också är fakta granskade - har du där inget så kan du göra en egen tråd utan någon anknytning till covid-19 utan en tråd om - rikliga menstruationsblödningar från polyper till cancer...

Vad har livmoderhalscancer med biverkningar av covid-19 vaccinet att göra?

Nu handlade det om de 5139 fall av inrapporterade mensrubbningar/mensrelaterqde biverkningar som kommit EFTER covid-19 vaccinet, här är källan igen www.familjeliv.se/leave%3A//www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporterade-misstankta-biverkningar---coronavacciner, inte mensrubbningar relaterat till livmoderhalscancer. Det är något helt annat och helt oberoende på covid-19 vaccinet.

Och nej, jag förkastar inte livmoderhalscancer men det har inte med dessa biverkningar att göra.
  • EpicF
    broderbob skrev 2022-01-07 20:41:03 följande:

Du förkastar livmoderhalscancer , du är då experternas expert , bättre än läkarna, forskarna och de på cancerfonden

Vilka vetenskapliga publikationer har du gett ut till dags dato, de ska alltid finnas tillgängliga och uppdateras när nya resultat kommer - så jag vill gärna se dina fakta som också är fakta granskade - har du där inget så kan du göra en egen tråd utan någon anknytning till covid-19 utan en tråd om - rikliga menstruationsblödningar från polyper till cancer...

Om du vill diskutera menstruationsblödningar och mensrubbningar som man inte fått efter covid-19 vaccinet så får du starta en egen tråd om det.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:01:12 följande:

Och igen berättade inte vad.

Vad ändrar en felstavning HPV-vaccinens syfte, eller är det en nu fråga som vi aldrig kommer få svar?

Andra reproduktionssystemssjukdomar är irrelevanta till biverkningen rikligt och lätt oregelbundet?

Då fakta skenas, dom du sen efter 50 inlägg höll med om.

Osakligt ändå, udda!

Betydelsen kommer med faktan, och den är inte här som du också säger.

Så vad vill du säga då?

Och vilka reproduktionssystemssjukdomar är av vaccinen, vet du inte om att vi inte vet dessa än?

Vi vet bara rikligt och oregelbundet.

Felstavningar av HPV ändrar ingenting. Vi har fortfarande aldrig diskuterat det vaccinet och det är heller inger jag kommer att diskutera med dig.

Återigen, vilka andra reproduktionssystemssjukdomar är det du pratar om?
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:01:12 följande:

Vi vet bara rikligt och oregelbundet.

Nej, vi vet att det har rapporterat in mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccinet. Exakt vad för mensrubbningar är inte preciserar.
  • EpicF
    klyban skrev 2022-01-07 21:14:45 följande:

Och de är idag endast rikligt och oregelbundet, och även du sagt att vi får vänta på faktan kommer.

Och värt att notera, det är att du aldrig berättar vila dessa reproduktionssystemssjukdomar är som är mer än rikligt och lätt oregelbundet.

Så vi har förstått, du kommer aldrig berätta detta heller.

Nej, vi vet att det har rapporterat in mensrubbningar som uppkommit efter covid-19 vaccinet. Exakt vad för mensrubbningar är inte preciserar.

Nej, som sagt jag är inte tankeläsare och vet därför inte vilka reproduktionssystemssjukdomar du syftar på.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?