BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
14+3 idag! andra barnet men inte heller fått mage. Börjar dock känna attlivmodern börjar bli hård under naveln nu så saker händer! Första barnet såg man inte på tills v 35, Knappt då heller. Lite tråkigt! Ska berätta för chefen nästa v.
När vågar man börja shoppa och fixa åt bebisen? :D
Jag ser mest svullen ut, men kan ganska tydligt känna en hård bula över pubisbenet, under naveln. Känns mest när man ligger ner :) är i vecka 14+0 idag!
Jordgubbstanten: Jag har köpt ca 10 heldressar i 50/56 från Polarn o Pyret och Lindex. Skulle något hända är det värsta inte att jag har lite bebisgrejjer hemma.
Jag har blivit väldigt försiktig efter mina två tidigare ma som ändå inträffat rätt sent. Men kanske att jag vågar köpa ngt i veckan om kub ser bra ut imorgon :)))
Jag har blivit väldigt försiktig efter mina två tidigare ma som ändå inträffat rätt sent. Men kanske att jag vågar köpa ngt i veckan om kub ser bra ut imorgon :)))
Jordgubbstanten: Jag har köpt ca 10 heldressar i 50/56 från Polarn o Pyret och Lindex. Skulle något hända är det värsta inte att jag har lite bebisgrejjer hemma.
Jorsgubbstanten, kanske inte så sena egentligen men de har upptäckts i vecka 12 och 14 så därför vågar jag inte hoppas på ngt innan kub imorgon även fast jag fått bra besked från nipt/ ultraljud för 2 v sedan etc. Men hade senaste missfallet i november så är fortfarande lite ärrad från det men hoppas på 3e gången gillt nu :)!!
V18 och förhoppningsvis svar på Nipt denna veckan! Någon mer som väntar svar?
V18 och förhoppningsvis svar på Nipt denna veckan! Någon mer som väntar svar?