BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Jordgubbstanten, ja har tagit de första 2 doserna men inte 3e eftersom jag inte passerat v 12.
grattis till er som de gått bra på kub/nipt :)))!
#jordgubbstanten
Väntan är inte nådig! Jag trodde mitt hjärta skulle banka ur kroppen. :)
Precis hemkommen från KUB lägsta sannolikhet och mätte exakt på dagen som tidiga ultraljudet så 12+1 idag så skönt! Tog NIPT ändå tänker allt för att slippa oro kostade 5500 här.
Tråkigt att man blir ignorerad i gruppen:(?.
jahapp så visade självtestet positivt för covid. 2a gången på ett år trots 2 doser. Någon mer som haft covid denna graviditet? Lite orolig är i vecka 12+1 nu..
jahapp så visade självtestet positivt för covid. 2a gången på ett år trots 2 doser. Någon mer som haft covid denna graviditet? Lite orolig är i vecka 12+1 nu..
Hur gör ni med 3dje sprutan? jag han inte ta den innan vi plussade gick in i vecka 13 i söndags så 12+2 idag, borde väll va lika bra att ta så fort som möjligt efter vecka 12 eller?