BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Jag väntar också en sladdis, ännu mer, min äldsta är 15 och yngsta blev precis 12. Har precis berättat för dem och det gick bättre än förväntat, inga applåder kanske men de var lite nyfikna ändå.
jag fick inte veta mina värden på kub-testet, fick bara siffror na på sannolikheten men det var väldigt bra siffror så la dem inte på minnet exakt.
Ja det var planerat, tog nästan ett år att få till, har ny partner så det är inte samma pappa som till de stora barnen. Håller tummarna för en lillasyster då!
Nu är det bara 6 dagar kvar till ?magiska veckan? för minskad missfallsrisk här.. vet ju att saker kan hända iaf men känns ändå som att man når ett delmål när man kommer till 12+0 :D
har oroat mig jättemycket för missfall..
Jag verkar inte kunna citera, knappen hänger sig..
#frökenmandiz, jag blev inte heller så klok av mina blodprover. Tog prov i v. 10+2, hcg fri betakedja var 68, och papp a var 1,59. Säger mig ingenting.
Jag har KUB v. 13+0 om 8 dagar, och oroar mig mest för MA... Jag undrar så om blodproverna visar på levande foster? Eller om man redan där kan se att något är fel. Får in i vecka 12+0 i morgon, men kommer som sagt inte sluta oroa mig förrän KUB.
Jag verkar inte kunna citera, knappen hänger sig..
#frökenmandiz, jag blev inte heller så klok av mina blodprover. Tog prov i v. 10+2, hcg fri betakedja var 68, och papp a var 1,59. Säger mig ingenting.
Jag har KUB v. 13+0 om 8 dagar, och oroar mig mest för MA... Jag undrar så om blodproverna visar på levande foster? Eller om man redan där kan se att något är fel. Får in i vecka 12+0 i morgon, men kommer som sagt inte sluta oroa mig förrän KUB.
Hej !
har bf på min sjäova födelsedag 4/9 :)!
men är som sagt lite orolig då kuben visade för hög risk på trisomi 21 så NIP test väntar imorgon. har redan sovit dåligt i tre dagar och kommer vara helt död innan svaret kommer :(
Hej !
har bf på min sjäova födelsedag 4/9 :)!
men är som sagt lite orolig då kuben visade för hög risk på trisomi 21 så NIP test väntar imorgon. har redan sovit dåligt i tre dagar och kommer vara helt död innan svaret kommer :(
Har en hemsk helg! kräks så fort jag inte ligger ner typ 13+1 idag och hade hoppats att de ger sig snart