BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Jag visste inte ännu att jag var gravid när jag tog tredje sprutan..
var på kub idag och allt såg riktigt fint ut! Vilken lättnad!
Jag tog tredje när jag gick in i vecka 13, men att ta sprutan efter vecka 12 är bara en rekommendation och man kan ta den tidigare information som jag fick från en läkare :)
På fredag går jag in i vecka 16 (!!!!! känns som vecka 6 var igår?) och det börjar bli dags att tänka på gravid- och senare barnförsäkring.
Någon som har tips och råd?
På fredag går jag in i vecka 16 (!!!!! känns som vecka 6 var igår?) och det börjar bli dags att tänka på gravid- och senare barnförsäkring.
Någon som har tips och råd?
Jag har TryggHansa till mig och barnen.
Jag har TryggHansa till mig och barnen.
jahapp så visade självtestet positivt för covid. 2a gången på ett år trots 2 doser. Någon mer som haft covid denna graviditet? Lite orolig är i vecka 12+1 nu..
Pez, mej det stämmer inte. Jag försökte ta 3dje dosen i v6 men blev nekad. Fick prata med ansvarig läkare som dessutom ringde och dubbelkollade och nej, före v 12 fick de inte ge fos tre heller. Så jag har bokat till v 13, tänker inte vänta en dag mer än jag måste. Fick covid i första vågen och har aldtig varit så sjuk i hela mitt liv...
Syns era magar förresten? Jag gick över till gravidkläder denna vecka, kunde inte knäppa byxorna längre, är i v 11+3 idag, känns tidigt. Men kan bero på att jag självmedicinerat illamåendet med ballerinakex ;)