BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Syns era magar förresten? Jag gick över till gravidkläder denna vecka, kunde inte knäppa byxorna längre, är i v 11+3 idag, känns tidigt. Men kan bero på att jag självmedicinerat illamåendet med ballerinakex ;)
Jag förstår din oro, kan du höra av dig för ett ul när du är symtomfri?
Jag hade själv hög feber i 3 dagar, syresatte mig 96 procent och puls runt 100 i vila. Hade tack och lov kub 1 v efter första symtom och fick se att den hade klarat det.
Jag förstår din oro, kan du höra av dig för ett ul när du är symtomfri?
Jag hade själv hög feber i 3 dagar, syresatte mig 96 procent och puls runt 100 i vila. Hade tack och lov kub 1 v efter första symtom och fick se att den hade klarat det.
Har kub på på måndag :)! Egentligen är väl inte covid värre än en rejäl förkylning/ mild influensa så borde väl inte vara ngn större fara egentligen Tänker jag. Men efter 2 ma känns det tufft :((
Syns era magar förresten? Jag gick över till gravidkläder denna vecka, kunde inte knäppa byxorna längre, är i v 11+3 idag, känns tidigt. Men kan bero på att jag självmedicinerat illamåendet med ballerinakex ;)
Pez, mej det stämmer inte. Jag försökte ta 3dje dosen i v6 men blev nekad. Fick prata med ansvarig läkare som dessutom ringde och dubbelkollade och nej, före v 12 fick de inte ge fos tre heller. Så jag har bokat till v 13, tänker inte vänta en dag mer än jag måste. Fick covid i första vågen och har aldtig varit så sjuk i hela mitt liv...
Oj, vet inte var alla frågetecken kom i från i mitt tidigare inlägg