• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 21:29:50 följande:

Kvällens Idol var helt underbar.......Två av deltagarna Briljerade

Vilka två tänker du på?
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 21:28:56 följande:
    Nej, men det tror jag inte. Inte att det räknas ut i förväg.
    Gillar inte detta nya skitsystem med röstningen!!!
    Inte jag heller gilla systemet.....Skulle ju räknas från förra veckan och nu  och det som kommer in....Fattar nada.

Ska bli spännande och se vilka 2 som får lämna.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 21:30:55 följande:
    Vilka två tänker du på?
    Jag tänker på Fredrik/Pontare.......Birkir/Jöback......Alltså dom var så bra som man kan bli.

Men alla gjorde bra i från sig som duo sångare.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 21:31:46 följande:
    Och nu... Mumbo Jumbo.
    Jag tror jag går och diskar eller något.
    Idag är jag ledig som assistent och mormor så jag behöver inte diska, och göra det en assistent gör. Dock har jag varit och gjort lite i alla fall....
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 21:34:29 följande:
    Jag tänker på Fredrik/Pontare.......Birkir/Jöback......Alltså dom var så bra som man kan bli.

Men alla gjorde bra i från sig som duo sångare.
    Ja, de var bra. Men det var ju fler som var så himla bra, händer inte så ofta!
    Hoppas iaf arr Fredrik vinner hela tävlingen.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 21:36:09 följande:
    Idag är jag ledig som assistent och mormor så jag behöver inte diska, och göra det en assistent gör. Dock har jag varit och gjort lite i alla fall....
    Behövde inte heller diska, det var mest för att poängtera hur trist jag tycker att Mumbo Jumbo är.Flört

Skönt med en ledig dag!
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 21:40:11 följande:
    Ja, de var bra. Men det var ju fler som var så himla bra, händer inte så ofta!
    Hoppas iaf arr Fredrik vinner hela tävlingen.
    Jag kan inte bestämma om jag vill att Birkan eller Fredrik vinner....Jag lutar mer åt Birkan då Fredrik har en personlighet som inte jag gillar. Sång mässigt är han mycket duktig, men Birkan är både som person och sång mässigt helt outstanding.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 21:41:42 följande:
    Behövde inte heller diska, det var mest för att poängtera hur trist jag tycker att Mumbo Jumbo är.Flört

Skönt med en ledig dag!
    Jag kan aldrig koppla av trots att jag är ledig en dag (alltid på hel spänn)...Är man mormor/assistent och bor i samma hus så går det inte att koppla av.
  • Johannus
    Johannus skrev 2021-11-19 21:59:46 följande:
    Jag kan inte bestämma om jag vill att Birkan eller Fredrik vinner....Jag lutar mer åt Birkan då Fredrik har en personlighet som inte jag gillar. Sång mässigt är han mycket duktig, men Birkan är både som person och sång mässigt helt outstanding.
    Ser att jag skriver Birkan....Menar Birkir...
Svar på tråden Idol 2021