• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • BeautifulLiz

Synd att Annika fick en  låt som inte matchar henne, hon är ju så duktig men detta gillade jag inte .

• Johannus

Jag hade nog önskat att Annika hade fått sjunga denna låt med Jöback själv.....Hennes duo sångröst försvinner i musiken. Och han var lite för sprallig bredvid henne han som sjöng med Annika.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:20:50 följande:

Juryn gillade dem i alla fall 

Håller med om att hon kunde sjungit med Jöback istället. Det hade varit bättre.
  • Johannus

Sunny har en låt och en person bredvid sig som jag inte känner ingen.....Inget bra tycker jag.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:31:48 följande:

Sunny har en låt och en person bredvid sig som jag inte känner ingen.....Inget bra tycker jag.

Kaliffa är med i Hoffmaestro (stavning?) men låten var lite ... "man har hört den förr".
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 20:34:43 följande:
    Kaliffa är med i Hoffmaestro (stavning?) men låten var lite ... "man har hört den förr".
    Kaliffa ja ...Första gången jag sett han var i Master Chef (kändis) i år Annars har jag aldrig hört han tidigare inte senare heller förrän i kväll.......Vad är Hoffmaestro för nåt??? Jag är så gammal så jag vet inget .
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:37:46 följande:
    Kaliffa ja ...Första gången jag sett han var i Master Chef (kändis) i år Annars har jag aldrig hört han tidigare inte senare heller förrän i kväll.......Vad är Hoffmaestro för nåt??? Jag är så gammal så jag vet inget .
    Hoffmeastro är en grupp, googla dem. Jag tror nog du skulle gilla dem, oavsett ålder.
    Jag  är inte heller purung. (58år.)
Svar på tråden Idol 2021