• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 22:32:52 följande:
    Ja, det var en magisk upplevelse.
    här satt vi och skrattade
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-05 22:40:04 följande:
    Jag lyssnar inte till dansband men vet vad en del heter svårare än så är det inte
    Jag lägger inte i minnet alla stora stjärnor som jag inte bryr mig om.......Har inget behov av det.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 22:39:09 följande:
    Hur gör man då? Jag har sällan skrivit pm med någon här...
    Det är att skriva privat, undrar varför man ska skriva privat i en Iidoltråd
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-05 22:40:35 följande:
    Oj bra fråga.....jag har skrivit pm till andra och fått meddelande i min inkorg
    Jag har skrivit till dig
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-11-05 22:43:13 följande:
    Det förstod jag, det jag inte förstod var varför hon inte kunde skriva till mig. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-05 22:43:13 följande:
    Det var inte så att jag skulle skriva om Idolerna privat utan det en av Idolerna upplevt innan utanför Idol.....Det som är privat är inte ok att skriva här.
  • BeautifulLiz

Jag känner till en sjuttiohimla massa artister som jag inte gillar, allt från Mauro Scocco (gillar verkligen inte) till Gessle (gillar mer iallafall.)

Känner till Kalle Jularbo och Metallica, Sweet och Rammstein, Uggla och Melissa Horn.

De fastnar liksom oavsett om jag gillar musiken eller inte.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-05 22:47:18 följande:
    Det var inte så att jag skulle skriva om Idolerna privat utan det en av Idolerna upplevt innan utanför Idol.....Det som är privat är inte ok att skriva här.
    Har du fått mitt pm?
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 22:50:59 följande:
    Har du fått mitt pm?
    Jag har fått ditt PM och svarat
Svar på tråden Idol 2021