• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-12 20:48:41 följande:
    Fredrik och Annika i final är min önskan.

Mn ska bli intressant att höra Erik Elias tolka Bowie om han får göra det.
    Antingen är det Erik-Elias eller Daut som åker.......Eller Freddan vem vet.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-12 20:54:36 följande:
    Nu kommer Fredrik!
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-12 20:54:36 följande:
    Tror att det är Daut som får lämna ikväll.
  • Johannus

Djävlar vad Freddan fick kritik...Nu vill juryn att idoldeltagarna ska bara göra låtar som är deras typ som country eller pop eller vad dem nu är......Förr om åren skulle ju alla testa på både de ena och det andra.....som pop, dansband, opera, filmmusik....osv.

Kan inte juryn säga från första början att oavsett vad dem ska sjunga så ska det vara efter vad dom vill bli....?

Måste säga att Fredrik gjorde en bra framträdande även om det inte var vad juryn väntade..

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-12 21:03:44 följande:
    Tror att det är Daut som får lämna ikväll.
    Om jag får hoppas så bör det vara Daut som lämnar alla det andra vill jag ha kvar, men som jag sa innan så hade jag önskat att Lana eller Sunny åkt.
  • Johannus

Vad ARG jag blir när det står i tidningarna att barn drabbas mest av Covid nu i Europa så har man en sådan föreställning med massor av barn......Hur många av dessa barn kommer att få smittan i sig!!!!??? Fyfan att ingen tar på allvar att Covid inte är över.....Demon

• Johannus

Djävla Mumbo Jumbo som kommer mitt i allt....Men ok jag går till tvättstugan.....Höres

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-12 21:21:42 följande:

Vad ARG jag blir när det står i tidningarna att barn drabbas mest av Covid nu i Europa så har man en sådan föreställning med massor av barn......Hur många av dessa barn kommer att få smittan i sig!!!!??? Fyfan att ingen tar på allvar att Covid inte är över.....Demon

Jag tror nog ändå att detta är under kontroll.

Jag är för "covidpass" dvs uppvisande att EUs Covidbevis vid t ex restaurangbesök och liknande.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-12 21:31:06 följande:

Djävla Mumbo Jumbo som kommer mitt i allt....Men ok jag går till tvättstugan.....Höres

Dumbo dumbo... skona oss!

Vi hörs.
Svar på tråden Idol 2021