• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus

Jag tycker det blir för mycket med Anis eller vad han heter......Per klarar sitt jobb själv.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:20:52 följande:
    Råmar som en koDrömmer Skrattande ok jag kanske borde lyssna en låt med henne.
    Ja, gör det! Tungan ute
    Johannus skrev 2021-11-26 20:21:49 följande:

Jag tycker det blir för mycket med Anis eller vad han heter......Per klarar sitt jobb själv.

Håller med.
  • Johannus

Nej inte en låt som fick mig att beröra, däremot måste jag säga att scenen är verkligen fint omkring.

• Johannus

Jag har nog aldrig gråtit så mycket åt Idol för deltagarna som jag nu grät för Pers 10 år på Idol.....Tårarna rinner...Per är en underbar människa och gör ett bra jobb.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:39:33 följande:

Jag har nog aldrig gråtit så mycket åt Idol för deltagarna som jag nu grät för Pers 10 år på Idol.....Tårarna rinner...Per är en underbar människa och gör ett bra jobb.

Eller hur!
    Det var så himla fint.

Jag väntar på att min son ska komma förbi och hämta en sak och så sitter jag här och gråter! Haha, till Idol... 
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 20:41:21 följande:
    Eller hur!
    Det var så himla fint.

Jag väntar på att min son ska komma förbi och hämta en sak och så sitter jag här och gråter! Haha, till Idol... 
    Hoppas din son förstår att mamma kan känna känslor även om det är på tv.....Man kan gråta av glädje och av sorg. När något är såå fint att man bara känner att tårarna rinner....Kram
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 20:50:17 följande:
    Hoppas din son förstår att mamma kan känna känslor även om det är på tv.....Man kan gråta av glädje och av sorg. När något är såå fint att man bara känner att tårarna rinner....Kram
    Han tycker att jag är lite känslig.  Fast det är jag eg inte, men detta rörde mig verkligen!
    Kram tillbaka
  • Johannus

För första gången kände jag inte att Annika gjorde bra i från sig....Hon har en bra röst, men låten var inte bra eller så känslosam som jag trodde.

Svar på tråden Idol 2021